marguritten Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 vet at det er helt normalt at de får hormonknopper/kviser, å at de som oftes går bort. men med mitt eldste barn gik ikke over, da ble de til eksem. det viste seg senere at eldste jenta hadde melke/egg allergi. men hun skulle jo ikke ha reagert på å bli ammet. så jeg har avtalt med helsesøstren om at vi skal møtes i slutten av februar. så hvis hormonknoppene ikke har blitt bedre,så kan det være jeg skal slutte å amme. jeg har ikke noe lyst å slutte. har til og med stoppet å spise egg/melkeprodukter i håp om at hun ikke får eksem. off.. håper de forsvinner snart.
*Lucia* Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Så rart hvis de får melke allergi av å bli ammet??? Får håpe de går over av seg selv!! :-)
marguritten Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 hun fikk nok ikke allergi av å bli ammet. det var nok noe som var "inne" i henne fra hun ble født. men det merkelige er at de reagerer på melka mi. det strider jo i mot alt "ekspertene" sier. håper også så inderlig at de jeg ikke skal igjennom "eksem helvete" igjen.
MM med spire Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Henning har og fått slike i panna, kom i løpet av dagen i går... Håper de går bort da....og at de ikke går over til eksem.... og iallefall ikke melke/egg allergi... Skal på 6 ukers kontroll om 3 uker, får spørre de da... Burde jeg og kutte ut melk/egg???? Da går jeg på en smell iallefall... som drikker 2 l melk om dagen....
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 jonathan har oxo sånne, på haka i panna og nedover halsen..hmmm har hatt det i 2 uker nå.. hva er det da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå