snoopiloo Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Hei . Er nå inni uke 38, og lurer litt på hvordan dere andre opplever kynnerne ? Her blir magen steinhard, nesten så det er ubehagelig å puste, og den holder seg hard og stram leeenge. Ikke bare i 10 min liksom...... Noen med samme erfaring?
høygravid Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 ja knallhard, må sette meg ned og bøye meg litt forover. har hatt rier samtidig, det er ubehagelig, må liksom si "AU" litt høgt....hehe. Idag formiddag hadde jeg kynnere og rier, det varte leeeenge. HAr under 4 uker igjen, det har med modning å gjøre. helt vanlig. Forrige sv hadde jeg nesten ikke kynnere i det hele tatt, og nå har det visst tatt "helt av" her!! Kan være både vondt og ubehagelig ja. Men det bekymrer meg ikke, er helt normalt!!
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 er også inne i min uke 38 og her blir magen kjempe hard, får vondt bak i korsryggen og det gir seg ikke med det første alt blir så skremmende nært liksom. Kjennes ut som jeg må tisse hele tiden og helt for j........... å reise seg opp fra liggende stilling og sittende. Men det er vel bare kroppen som forbreder seg. Neste uke skal jm strippe meg, ho er så redd for en stor baby 1 man var 4150g og 50 cm og 38 cm rundt hode og jeg er ikke så veldig høy. Lykke til damer
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Samme her... Hatt det slik mange uker..... Nesten plagsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå