Gjest Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Snuppa mi er 5,5 mnd. Har begynt å introdusere fast føde- grøt, fruttpure...Hun vil ikke bæsje ut Ganske urolig, kommer masse luft fra rompa hennes). Til slutt må jeg gi opp og sette i rompa en liten såpebit (mindre enn stikkepiller), da bæsjer hun og sovner. Har prøvd sviskepurre, fruktpure, maltekstrak og vil unngå å bruke medisiner:(
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Hatt samme problemet med gutten min lenge,ikke noe har hjulpet. Trodde det ville bli bedre når han ble større og fikk mer fiber i maten,men neida. Så nå har jeg begynt på behandling med han,får akupunktur. Skal på andre behandling i morgen,syns det hjalp allerede etter 1 behandling
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Kan skrive ett innlegg til om ett par dager jeg,og fortelle åssen det virker,hørt andre som har hatt veldig god erfaring med det Min anbefaling til deg er å begynne før jeg gjorde (var dum og hørte på alle "gode" råd jeg fikk) Så slipper babyen din å ha vondt i magen lenger enn nødvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå