Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 sønnen min på 10 mnd vil ikke sitte. prøver ikke å stresse med det, da slikt skal komme naturlig. Har ikke satt han opp, men alle andre på 10 mnd sitter jo.... Er frisk og rask. Åler seg fort bortover gulvet. Noe jeg kan gjøre får å motivere e.l. ?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Vi gjorde ikke noe aktivt med det vi.Det kommer når han er klar.Men vår gutt har helt dilla på å trille ball på gulvet og da satt han foran oss- og plutselig begynte han å sitte selv etterhvert
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Gutten min så ut til å hoppe over sittestdiet, han ville heller åle seg bortover og senere reise seg opp. Helsesøster sa det skjedde med enkelte. Da han var 9 mnd begynte han imidlertid å sette seg ned fra stående selv. Han kan sitte, men gjør det skjelden, han er alt for rastløs:-)
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Gutten min er 9,5 mnd og gjør akkurat det samme som din. Begynt å reise seg opp 4 bare......ellers bare åler han seg fremover. Det kommer når det kommer. Ikke bekymre deg! Pleier å si at gutten min er en bedagelig tass jeg...noe han virkelig er:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå