Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Er 100% sikker på at jeg får gutt, men har en gutt fra før så ønsker meg såååå indelig en jente. Føles fælt å ha det slik. Ikke minst siden jeg er så langt på vei. Men det er nå bare slik... Stemte deres magefølelse??? Ville ikke vite kjønnet på ul.
Taram har gutt&jente Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har tatt feil begge gangene - ser hvertfall sånn ut foreløpig. Hadde følelse på jente forrige gang men fikk vite på UL i uke 32 at det var gutt. Denne gangen var jeg overbevist om gutt, men i uke 19 var jordmor skråsikker på at hun kunne se en jente. Så gjenstår det å se om hun har rett :-)
to-tette- Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 JA :-) var sikker på at første ble jente..(-ville ikke vite det)-Ådet ble det! Er sikker på at neste er gutt (..måtte bare vite på ul-Og den viste klart å tydelig gutt!) Så jeg stoler på min magefølelse! :-)
Trillet Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Jeg VISSTE fra begynnelsen av at jeg kom til å få jente og var rimelig sikker da vi dro på UL.. Jordmor mente det var jente... Så da får vi se:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 ja på mine tre barn stemte magefølesen. Nå sier magefølelsen jente men ul viste gutt...så det gjenstår å se hvem som har rett :-)
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Forrige gang stemte det overhodet ikkje. Trudde gutt, men ut kom jente.. Ho blei kaldt for han i 2 uke etterpå, så sterk va æ i trua ;o) Denne gangen variere magefølelsen masse, så har ingen bestemt mening. Ultralyd trur på ny jente, vi får se...
Lirum Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Jeg hadde ganske rett første gang, men på slutten tvilte jeg enormt... men hadde i hovedsak guttefølelse og fikk gutt. I det andre tok vi feil, trodde gutt og fikk jente I dette tredje som ikke er avsluttet ennå, trodde vi jente og får mest sannsynlig gutt! Jeg har bare tatt feil jeg. Men jeg har vel 90% rett på andre enn meg selv????
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 Ja!!! første gang var jeg sikker på at det var gutt, alle "tester"... ringtesten osv, familie og venner var sikre på jente.... jeg var sikker på gutt, og ut kom en gutt!!! denne gang "ønsket" jeg meg litt ei lita tulle, men magefølelsen sa 100% gutt. på ultralyden så jordmor, og andre leger etter det at det er en gutt. så, det gjenstår vel egentlig å se... kan jo hende at vi alle tar feil, men neppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå