Gå til innhold

Dere med jenter?


Gjest

Anbefalte innlegg

når hun har bæsjebleie...så samler det seg alltid litt innenfor leppene liksom..

Når jeg prøver å tørke det vekk(har brukt bomull med vann) så knyter hun beina sammen, så det tydelig ubehagelig. Det synes forsåvidt jeg og. Men hun virker litt irritertrød, tørker jeg for mye?

Andre som opplever dette? Hs sa jo jeg skulle tørke innenfor så lite så mulig, men jeg må jo ta vekk bæsjen som samler seg nesten i sjeden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg er kanskje litt heldig, men det er sjelden at det kommer bæsj innenfor skamleppene.. Hun har en tendens til å bæsje bakover og oppover istedenfor. Ellers bruker jeg sjelden vann når jeg skifter bleie, men heller bomullspads og babyolje.. Tror at vann er ganske "hardt" mot huden..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørker så langt det lar seg gjøre sånn litt innenfor.. Hmm.. vanskelig å forklare... Begynner hun å bli sår smører jeg med sinksalve på både rompe og lepper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eksplosive bleiene til lillefrøkna her er også relativt greie å ha med å gjøre. Skyller henne bare under springen, evt bruker litt olje. Kan evt bruke litt olje på en q-tips for å vaske fortil rett innenfor kjønnsleppene, men ikke mye/ofte. Støtter rådet over her, bruk mer olje istedenfor vann. Babyline har en god olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...