Gå til innhold

Mai: Hjeeelp!!


anemo

Anbefalte innlegg

Gutten min på 8 mnd har helt slutta å sove,deter helt umulig å få han til å sove hver kveld.

Noen som har tips? Jeg blir snart gal... han gåter og gråter..

Våkner også flere ganger i løpet av natta.

Det har vært litt natteproblemer en stund,men ikke så ille i det hele tatt...

anemo

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sover han mye på dagen da?

Jeg opplevde at når min lille ikke fikk nok søvn på dagen, så ble det bare tull utover natta, med masse uro og skriking.

Slutta å ta han opp av senga, annet enn den ene gangen han skal ha pupp.

Det er ikke noe kult når de ligger der å gråter, men tar man de opp, blir de fort vant til den "luksusen"

Ikke noe er så slitsomt, som når de små er urolige om natta.

 

Må få høre hvordan det går med dere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover nok på adgen vil jeg tro ja... men det har blitt et like stort problem å få han til å sove da. Må enten vugge eller trille han i søvn,og man kan jo ikke holde på sånn!

 

Det skal du få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Min gutt på snart åtte måneder var også helt umulig en stund. Våknet annenhver time om natten. Var trøtt og grinete om dagen selv om han sov ofte. Til slutt kuttet jeg ut puppen om natten og lot ham gråte seg i søvn (med jevnlig trøst). Det var mye mindre ille enn jeg trodde. Kvelden etter sov han elleve timer i strekk og han begynte også å sovne lettere og sove lenger av gangen om dagen. Tror han trengte å lære seg å sovne av seg selv. Babyer har veldig korte søvnsykluser og våkner og sovner flere ganger om natten. Han trodde vel han trengte min hjelp for å sovne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...