Gå til innhold

Noen som er så sliten her?

Anbefalte innlegg

Jeg er bare så utrolig sliten nå for tiden at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre! Jeg har ikke krefter til å gjøre husarbeid, har bare lyst til å sove hele tiden. Har ikke lyst til å sykemelde meg heller, ingen på jobb vet at jeg er gravid. Dette er så slitsomt, jeg håper det går over etter hvert. Jeg er forresten i uke 8. Er det flere som har det slikt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7831737-noen-som-er-s%C3%A5-sliten-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg veldig sliten jeg også.

Er i uke 9.

Kaster opp veldig ofte, og har blitt 50% sykmeldt. Ingen på jobben din trenger å vite at du er gravid, selvom du blir borte en liten stund.

Sikkert lurt av deg å sove litt ekstra nå, det er det jeg har fått råd om hvertfall.

Husarbeid er kjempetungt å gjøre! Kjenner meg veldig godt igjen!

Lykke til! De sier det går over;) hehe

Ja jeg er også utrolig sliten. Orker ikke gå på skolen, har eksamen om noen dager og klarer ikke lese.. Alt er slitsomt for tiden! Jeg er i begynnelsen av uke 10. Får håpe det kommer seg når første trimester er over i alle fall!! Slitsomt å ha det sånn når ingen vet hvorfor!

Vi er hvertfall ikke alene! ;o)

Lykke til hvertfall! :)

Hallo. Jeg har det på akkurat samme måte! Er utrolig sliten. Føles som jeg er fullstendig tappet for energi. Jeg legger meg skjelden tidligere enn kl.22 om kvelden. I går sov jeg fra kl.20.30. Har gjort det ganske ofte.

Bra å høre at det er flere, har vært litt små-bekymret. Men det går nok over om noen uker håper jeg. ( jeg er 12 uker på vei ).

Heisan!

Jeg var også utrolig sliten i en periode, bare tanken på å stå opp gjorde meg helt utslitt.... Greide ikke å fungere normalt i det hele tatt.... Ble helt utmattet av å ta en dusj eller å gå opp trappene i huset. Og det var rundt uke 7 til 10. Nå er jeg i uke 11 og føler meg mye, mye bedre! Har energi til å gjøre de daglige tingene iallefall, så får alle småtingene heller vente litt.Jeg var til og med på trening på mandag, og det føltes veldig godt! Mitt råd er ganske enkelt å lytte til kroppen. Er den trett og sliten, så sørg for at du får masse hvile og søvn! Det er ganske sikkert bare en periode du er inne i, så snart blir alt litt bedre og ikke fullt så slitsomt. Snakk med legen din, så kan du kanskje få sykemelding fra jobben, iallefall 50%.

Håper du føler deg bedre snart.

Kos og klem....

Takk jenter! Fint at jeg ikke er den eneste! Jeg har funnet ut at jeg noen "gode" dager og noen "slitne" dager, litt om hverandre. Hvis jeg bruker mye krefter en dag så er jeg helt utslitt dagen etter. Tenker på å sykemelde meg noen dager i hvertfall.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...