Gå til innhold

Hva fryser dere melken i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt å dette...har kjøpt Avents manuelle pumpe og tilhørende VIA kopper, men ikke begynt å pumpe med pumpen ennå...(tør liksom ikke, redd for overproduksjon)- uansett, handpumper, og det blir jo dyrt i lengden å bare bruke disse VIA koppene....hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe isterningsposer beregnet på melk, regner med at du får det på apoteket. Veldig kjekt, terninger gjør det lettere å porsjonere ut. De vanlige isterningsposene anbefales ikke,for fettet kan henge igjen + det hygieniske ved det.

Skrevet

Hei.

Jeg fryste melken i isterningsposer for da kunne man ta ut ønsket mengde og slippe å kaste melken...

Skrevet

Jeg bruker bare Via- koppene. Syens de er geniale, siden de kan kobles direkte til pumpa og drekte til flaskesmokk, slik at det blir en tåteflaske.

Har kokt de flere ganger, jeg. Skjønte ikke helt hva du mente med at det blir dyrt? :)

Skrevet

en veninne av meg fikk tak i avent plastposer på apoteket..men de skal viss slutte å selge de så finnes bare noen plasser... har tidligere vært melkegiver så har hatt noen beger til overs derfra. men noen tipset meg om å bare bruke vanlig plastpose/ brødpose til frysing...

Skrevet

På apotek (og sikkert andre steder også) som har Medela produkter selges det Medela fryseposer. Jeg har Medela pumpe, og disse posene festes rett på pumpa! Veldig enkelt, og ikke minst hygienisk.

Skrevet

Ok- skal sjekke de posene på apoteket.

Jeg mente det blir dyrt i lengden hvis jeg bare pumper og pumper og må kjøpe 50 Avent glass (var heller ikke lokk med i pakken da jeg kjøpte en ti-pakning med glass)- lillegutt er bare 1 1/2 uke, og jeg har allerede 7 kopper i fryseren, og kommer jo ikke til å begynne å bruke av melken med det første....

Skrevet

Ok- hvis du skal pumpe så mye, så... :)

Var med lokk til de jeg kjøpte :-)

Skrevet

Bae av nysgjerrighet, hvorfor pumper du så mye?

dersom du ikke får brukt melka enda?

har kjøpt 20 aventbeger og de holder i massevis til en gang om dagenpumping fem-seks dager i uka. ble i underkant av 300 kroner på dyrt apotek. Synes det er grei pris. da det ble stort nok lager lot jeg være å pumpe en uke eller to. Så begynte jeg på igjen når behovet steg igjen.

sikker på du har kjøpt rett pakke, det var med både lokk og adapter i de to pakkene jeg kjøpte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...