Gå til innhold

Skal snart sette igang, men begynner å få sånn angst for alt som KAN gå galt...

Anbefalte innlegg

uten at jeg selv vil, skaper jeg meg mange forventninger. Har jo en tro på at vi skal få det til..men så tenker jeg på alt som kan gå alt. tenk om jeg ikke tåler medisinene, eller om det ikke blir noen egg, eller at de ikke blir befruktet....Og ikke minst gruer jeg meg forferdelig til et negativt resultat!

Av og til tenker jeg at jeg nesten ikke tørr å gå gjennom dette på grunn av at jeg er så innmari redd for skuffelsene...!!

Jeg er så imponert over hvordan dere kommer dere gjennom, dere som har opplevd noe av dette. Men man blir kanskje sterkere enn man tror, eller??

en kjempeklem til dere alle!

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i det du skriver der... Jeg fortrengte vel det hele nesten fram til oppstart, redd for å fokusere for mye og begynne å glede meg. Gleder man seg og håper, blir fallhøyden tilsvarende stor hvis man får nedturer, tenkte jeg... Greide heller ikke å snakke om det, før jeg hadde innfunnet meg med situasjonen selv..

Da var en lettelse å komme i gang... alt går mens det står på... og man har mer krefter enn man tror. Hvordan jeg vil takle eventuelle skuffelser, gjenstår å se... men man må tillate seg selv og håpe.

Vet du når dere kommer i gang? Jeg er på mitt første forsøk nå, fikk satt inn to egg 12.januar...

Ønsker dere all verdens lykke til...

Skjønner hvordan du tenker, tror vi alle er der i starten.. Men når du får satt igang så blir det anneledes..

Dette går veldig bra!!!! Jeg skal XXXXXXXXXXXXXXXXX

Der satte du ord på det jeg også føler,men jeg har 5 forsøk bak meg med insiminering og skal i gang med 1ste IVF forsøk nå 1.feb ER DØDSREDD jeg......

Men det går som regel bra ,man MÅ tenke positivt og går det "galt" MÅ man reise seg og prøve igjen.....

Ønsker deg masse lykke til!

KLEM

Tro meg følelsene du har er helt normale. Og selv om du blir skuffet underveis så er det helt utrolig hvordan man kommer sterkere tilbake.

Dette er en tøff prosess psykisk, men nå man har et så stort ønske om barn så er det utrolig hva man klarer å gå igjennom.

Masse lykke til. Og et godt tips er å bruke forumet her inne. Her er det mye støtte å få.

Klem

Takk for gode ord, jenter! Vi skal nok klare dette:-) Og jeg skal absolutt bruke dette forumet, ja. Her er det mye supre folk!

Fikk glamelding i dag, har fått bekreftelse på at jeg starter med spray 27 januar! Det er ikke lenge til!!! Jeg gruer meg som sagt fært, men jeg tror jammen det er verdt det om man lykkes...og det skal vi jo alle ikke sant??!!!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...