Gå til innhold

Fødte du 10. januar?

Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Guba

Ja, hørte det var kaotiske tilstander den natten, for lå på et venterom på føden fra tirsdag til onsdag fordi vannet haddet gått (hadde ureglemessige rier). Vi reiste hjem igjen på kvelden den 10. jan, og fikk i etterkant vite at det var like greit, for det var visstnok fullt på barsel da... Babyen min veide 3186 gram og var 50,3 cm lang med hodeomkrets på 33,8 cm. Jeg var med på Stork-prosjektet, så derfor ble målingene av vekt, lengde og hode såpass nøye. Babyen har også fått navn, men vi venter med å skrive det her inne til venner/familie har fått vite det. Vi har hatt en rolig tid her hjemme etter fødselen, og har ikke hatt mye besøk fordi mange i familien/venner har vært forkjølet eller lignende....

• 2 uker senere...

Gutten min ble født 10 Januar på KK, kl 21.22. Veide 4800 gr, 53 cm lang og 37 cm rundt hodet. Ble satt igang 12 dager før termin pga at vannet gikk. Intens fødsel, gikk alt for fort. Tok tre timer fra jeg kjente første rie til han var ute, ble satt igang med drypp.

• 3 måneder senere...

Annonse

Zoomer, min "hemmelige venn"! :o)

Litt morsomt, dette, for jeg mener bestemt at du og jeg "byttet termindag"...? Terminen min var 10. januar, men Ingvild kom ikke før 18. Du hadde termin 18., men fødte den 10., stemmer ikke det? :o)

Litt avsporing på tråden din, men pytt! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...