små Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Hva kan det være? Hun har gått og klødd seg i lengre tid, men jeg har aldri sett noe der..så her om dag klagde hun igjen, så jeg titta..og da var det knall rødt! over hele! Har smurt på både sink salve og cannesten, og hun er blitt litt bedre. fortsatt veldig rød (fra helt foran til helt bak rompa..), men hun sier det ikke gjør vondt lenger, og klør seg heller ikke så mye der.. I begynnelsen var det ikke rødt over et like stort område som nå..men det var mye sterkere i fargen.. Trengen noen gode tips jeg nå.. Takk
cielo *to barns mamma* Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Har samme problemet her, datteren min er litt over 4 og hun blir sår med jevne mellomrom, smører på en salve som hjelper, men hun synes det er så vondt å smøre den på så ikke alltid jeg får lov. Jeg vet at hun ikke tørker seg i barnehagen når hun har tisset, sier at hun må det, men hun sier bare at det gjør ingen av barna. Håper det går seg til jeg, at hun skjønner hun må tørke seg for ikke å bli sår.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Kan det være allergi? Jeg ble ihvertfall veldig sår da jeg var liten når jeg spiste ting jeg ikke tålte (som feks syntetisk saft)
mammatilverdensvakrestejenter! Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Jenta mi på snart fem er sår innimellom også. Første bud er at de må tørke seg framme og bakover. Ikke fremover!!!! Små jenter har også en tendens til å "plukke" litt, ikke bare guttene som gjør det :-) Det kan de også bli sår av! Soppinfeksjoner og UVI kan forekomme (kutt ned på sukker) Truser med tøymykner eller stive kanter.. Det kan være så mangt! Men det er veldig vanlig (har vært til legen ang dette og fikk mange gode tips og beroligende svar!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå