Gå til innhold

Lurer på om jeg har fått det til denne gangen....

Anbefalte innlegg

Det har gått 1 uke siden vi var på Stork. Synes alltid den første uka går ganske fort, men den neste er evig laaaang. Har sååå lyst til å være gravid denne gangen!

Jeg har fått ekstremt mange kviser de siste dagene, pleier sjelden å ha kviser vanligvis. Også har jeg veldig mye luft i magen. Lurer på om det kan bety noe.......

Fortsetter under...

Hei planlegger,

jeg er også i ventemodus, ble inseminert forrige onsdag. Hadde store forhåpninger denne gang, fordi jeg satte eggløsningssprøyte og dermed vet at jeg traff på eggløsningen. Det gjorde vi ikke de to første gangene. Men nå begynner puppene å bli svært PMS-aktige, slik jeg kjenner dem fra før... Det synes jeg er ganske surt, og jeg er redd vi ikke har lyktes denne gangen heller. Vet jo at puppene blir ømme hvis man er gravid, men da kommer det vel litt senere og føles annerledes. Det er ellers heller ikke noe annet som tyder på at det er noe annet enn mensen. Jeg vil gjerne tro at vi skal lykkes denne gangen, men klarer det dessverre ikke. Jeg synes det er litt tungt og urettferdig, når tilsynelatende nesten alle andre her inne blir gravide på 1. og 2 forsøk. Snufs ...

Husk på at hvos vanlige fertile par kan det ta opp til et år før man blir gravid..

Så ikke gi opp hvis det ikke klaffer de første gangene.

Planlegger ja første uken synes jeg også var grei men såååå begynte symptomjakten.

Masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Litt babystøv til dere, og selvsagt til Atomina også:********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* Det gjorde nok susen tenker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...