Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Er det noen av dere som vet hva de innvendige målene til baggen er, eller gidder å måle.... Spent på størrelsen. Er dere fornøyde med denne vognen, hører så mye forskjellig.
lifa og Eline Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Hei Vi har brukt denne vognen siden februar 2006. Brukte den 5 mnd. med Dreamybaggen. Den står i uteboden godt innpakket så jeg får ikke målt den for deg. Brukte dunposen med bamesn inni(odenwalder ett eller annet) i februar og mars. Eline fikk god plass. Selve baggen brukte vi i 5 mnd. da ville ikke Eline ligge der når hun var våken, gikk da over til sportsvognen ettersom ryggen kan legges helt ned. Hun hadde fortsatt god plass i dreamybaggen men som sagt det var bare hyl og spetakel hun så jo ingen ting når hun lå der våken. Nå bruker vi den med posen ettersom den kan brukes til 3-5 år. og her har Eline som rundet¨året snart god plass. Synes vognen er god å kjøre, er en drøm å trille oppover de tunge bakkene som er her vi bor. Lett å legge sammen og legge i bilen. Ettersom vi også har prøvd den på alle fører ville jeg ikke bytte i en annen vogn. Ingen slår denne mener jeg.
%anonym% Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 ca 35 på det breieste.. den er jo oval.... og ca 78 lang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå