Gå til innhold

Negativ, test, noen tegn iblant, rar mens...kan jeg være gravid, eller noe annet galt??


mamman til snupp

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt mensen 25. desember, fikk den den 30, det var da 14 dager etter el. Spottet nesten to dager før den kom, men den varte bare en dag, spottet litt etterpå også. Har litt vondt bittesmå stikk i sida på magen en gang i blant, og litt vondt ovenfor halebeinet ca 2 ganger. Detter jo kjent som graviditetstegn, men kan jo hende jeg merker det nå pga at jeg tenker på det, men kan ikke huske å ha hatt det sånn før. Men negative graviditestester og nå holder jeg på å teste med eltester med tanke på at el snart kan være her igjen og de er også negative. Noen som har opplevd noe lignende? Var det noe galt da? Eller var det bare kroppen som var på bærtur?? Eller kan man faktisk være gravid?? Syns det er rart testen ikke er positiv isåfall... Er i 4pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres ut som du hadde en svært svak mens isåfall,men dvs at du skulle vært ca. 8-9 uker på vei nå? beklager å måtte si det, men da burde gravitesten være positiv :-( kan du ikke gå på legekontoret å ta med deg morgenurin? evnt ta en blodprøve for å måle hcg-nivået ditt?:-) kanskje det er så lavt enda at det ikke slår ut på test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...