Gå til innhold

Jenten min er redd andre barn...


Gjest

Anbefalte innlegg

ikke store barn, men barn som er på hennes alder. Spesielt de som skriker høyest...

Utrolig kjedelig...kan jo ikke være med noen på barselgruppen for jenten bare hyler og vil ikke være på gulvet med de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det her også!!!

Hvis noen begynner å gråte, så setter hun i å hyyyyle!!!! Spesielt hvis noen tar på henne, men om hun tar på de andre gjør ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår er redd det meste tror jeg. Høye lyder, ukjente folk hvis de kommer for nær.Så er han redd bråk og støvsugeren. Veldig å sympatigrine hvis andre unger i nærheten griner.

Tenkte å gå i åpen bhg nå å se om han kan venne seg til noen lyder der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Emma som regel... Her om dagen var vi på besøk hos noen venner og det gikk bra helt til deres to måneder eldre datter krøp bort til Emma og dro ut smokken... Hufff.... Ikke populært... Emma ble helt ulykkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da kunne ikke Maja ha fått truffet deres babyer - for hun er av typen hyperaktiv som helst skal kjenne på hvordan den andre babyen smaker. Vi har en baby til på barselgruppen vår av samme sorten, mens den tredje babyen holder seg klokelig på avstand :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet her og. Gråter hver gang noen andre gråter, og det kan bli ganske ofte når det er 8 babyer i barselgruppa...Men det gikk mye bedre i forrige uke så jeg tror det går over snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...