Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Men elsker han over alt resten av døgnet da, men han har blitt helt umulig om kveldene. Finner ikke roen i det hele tatt og skriker og skriker hele tiden. Vi legger han rundt 8 og etter litt skriking så sovner han....for en periode.Da er det bare å forberede seg mentalt til en skikkelig skrike økt!BLIR HELT GAL!!!får så vondt når han skriker sånn!!! Hater Hater Hater det!!!!Noen som har et lite tips!?
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 hate er vel kanskje et litt sterkt ord.. men vet du hvorfor han gråter?? er han gammel?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 hvor gammel e barnet? vi la gutten vår mellom kl 19-20. sov en halvtime for så å gråte og gråte, sovner i fang men gråter når vi legger han ned.han er egentlig småtrett fra kl 17..så de siste kveldene har vi lagt han kl 18..da finner han bamsen og sovner med en gang..men våkner selvfølgelig igjen etter en halvtime..men får litt pupp siden han ikke orke så mye pupp etter grøten...så legger han seg fint igjen..og gråter han så tas han opp for raping og er det en annen type grining som går på at han er trett men får det ikke helt til så hjelper det å gi tytt, si natti og gå ut..gjør det to til tre ganger så sovner han..selv om han hyle når jeg går ut så roer han seg raskt...må bare forstå at han ikke blir tatt opp..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 glemte å si at gutten vår snart er 8 mnd...
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Høres litt ut som slik vi har det om kveldene, bortsett fra at jeg ikke ville karakterisere det som 'hater' da ;-) Men det er tøft når det står på... Det beste rådet jeg kan gi deg er det du skriver selv - forberede seg mentalt på at slik er det, kveldene tilhører den lille og å få h*n til å sove. Jeg vet selv at om så og så lang tid må jeg ned å roe og trøste, og da blir man ikke så frustrert, for ei periode iallefall...så blir man sliten igjen og da må man igjen samle krefter - og slik går det. Selvføgelig må man jo eliminere vekk ting som kan feile de små, som luft, våt bleie, sult osv.. Håper det ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Herregud...Selvsagt hater jeg ikke gutten min!!!Og jeg vet det er et sterkt ord!Men blir bare helt vannvittig frustrert og lei meg.Det jeg hater er å høre han gråte sånn at han nesten minster pusten, det er helt forferdelig å høre på!Og når jeg føler at ingenting hjelper og jeg har prøvd alt....HATER jeg situasjonen jeg er i.....
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Minien min er våken igjen han... hehe.... =) Du får bare prøve å tenke slik at dem er ikke så små lenge... Og vi vil savne den tiden dem var søte små bebiser som trengte litt ekstra kos noen dager Men skjønner du kan bli frustrert, kan vi alle bli
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Gutten min var også sånn en periode,skrek og skrek... Kunne holde det gående en god stund. Fant aldri ut hvorfor eller noe,men plutselig bare sluttet han. Nå skriker han når jeg legger han,men det er fordi han vil være alene når han skal sove,blir stille når jeg lukker døra.. Får håpe det bare er en periode hos deg også,og at den går fort over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå