Gå til innhold

Dere med smerter i magen!


☆Lille my*

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Her sitter jeg igjen og uroer meg, har ringt legevakta og kunne komme en tur innom i morgen.

 

Jeg har smerter i magen, det er stikkinger, press og lufsmerter! og av og til kommer det sånne knivstikk i sidene!

Akkurat nå presser det og er ekkelt langt nede på venstre side!

 

Er det flere som har det slik? og har dere evt snakket med lege ang det?

Får dere til å forklare hvilke smerter dere kjenner?

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er de stikkningene på siden av magen eller midt i? ofte kan man føle strekk på sidene av magen fordi båndene som livmoren er festet til strekker seg når livmoren vokser, det er som oftest helt ufarlig :-) men visst det er stikkinger i magen, altså i livmora bør du gå til legen å høre med dem om det kan være noe galt.

du har ikke treg mage? da kan luftsmerter og andre smerter ofte være i magen,men går som regel over når man eventuellt har klart å gå på do.

legg deg ned å slapp av, har du ringt legevakta idag , men fikk ikke time før imorgen??? merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mest på sidene, og litt midt på i lovmora! sånn murringer som like før mensen kommer.

 

Det ble litt lettere da jeg fikk gått på do, har treg og hard mage:/ sorry.

Men nå murrer det igjen! får sting i sidene når jeg er ute å går også.

 

det var min kjære som ringte legevakta, de sa at de ikke kunne gjøre så mye nå om det ikke var veldig akutt.

Kunne komme i morgen til fødeavdelingen eller noe, til de som hadde peiling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du langt på vei? er ganske vanli med mensmurringer i begynnelsen av svangerskapet, og det er da ingenting å beklage for at du har treg mage! er bare synd på deg, siden det kan være ganske smertfullt til tider.

 

bra dere ringte legen da, det er alltid best å være sikker :-) bedre å få sjekket det enn å gå å engste seg!

 

satser på at det bare er livmora som vokser og strekker seg :-)

 

du får ha lykke til hos legen imorgen :-) god bedring med smertene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...