Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da var jeg tilbake her igjen. Fikk bekreftet SA i dag. Hadde en fantastisk uke som gravid forrige uke, men har hatt tre dager med helvete nå. Den lille er borte. Den ble bare et lite blaff. Nå savner jeg den så inderlig! Har vært sliter lenge. På mandag har jeg time fordi jeg skal videre til prøverør. Den har jeg ventet på i flere måneder, men hadde tenkt å avlyse den siden jeg klarte å bli gravid likevel. Nå får jeg vel gå, da.

Vet det er veldig vanlig, naturlig og riktig at slikt skjer, men det er forferdelig vont likevel. Hadde gledet meg så veldig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7830819-tilbake-igjen-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære kjære Mira

Uff, dette var forferdelig trist, leste at du hadde blødninger, men håpet at det skulle gå bra... det var synd. Det er så vanvittig sørgelig å miste, og det hjelper ikke at alle sier at det er "vanlig", ja det er vanlig men hvorfor måtte det skje akkurat oss?

Gode ord er dyre i denne sammenheng, men jeg prøver å tenke at har jeg sett krysset en gang skal jeg søren meg se det igjen!!

Ta godt vare på hverandre, vi høres her inne ;)

Klem

Tusen takk, Miss X.

Vet du hva som er så merkelig. Noen fjernet meg fra terminlista noen dager før jeg visste at jeg mistet. Sikkert bare noen som brukte en gammel liste, men likevel veldig rart. Jeg hørte liksom bare ikke til der inne. Ble bare tatt bort. Føler meg veldig hjemme her.

Kanskje vi blir gravide igjen sammen snart??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...