Gå til innhold

Og DER fant eg løsningen på tran-nektinga! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente, 20 mnd. nekter totalt tran plutselig...Ga opp å gi ho de siste mnd., men ville prøve igjen. Cluet var at ho måtte få holde skjeen selv! Ho spiser jo alt annet selv, så skjønner jo nå at å bli matet tranen av en annen ikke var så populært... Ho holdt skjeen og eg tømte i litt tran - ho slukte i seg ;-) Blir bittelitt søl med denne metoden, men har plastsmekke, og vi er storfornøyd begge to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har helt gitt opp jeg...gir omega 3 med tutti frutti smak og d-vit dråper om hverandre. Er så lei søl og tranlukt:)

Skrevet

Prøv arktisk tran - har ikke den "transmaken" i det hele tatt og setter heller ikke flekker på samme måte. + den som har mest omega 3.

Skrevet

arktisk tran får man kjøpt den på vanlige dagligvare butikker?

Skrevet

På helsekost. VI kjøpte i en Life butikk. Den er ikke behandlet og tilsatt ting som vanlig tran. Jeg fikk tipset av ei venninne som kan mye om mat og kosthold. Mattilsynet har sagt at dette er den som har høyest omega tre verdier. Min venninne (som har lest seg opp mye på dette) sa også at denne oljen ikke smaker "harskt" fordi den er ren - og at olje ikke skal smake harskt om den er av god kvalitet. Og det stemmer faktisk - jeg har selv aldri klart å svelge ned en eneste skje tran før jeg smakte denne. Den har ikke ettersmak - og har en mild smak av sitron (tilsatt :) ) Jeg er skikkelig imponert!

Skrevet

Hehehe...mamma du er så dum altså,jeg vil klare selv!!!!

Flink jenta di er da som tar tran og faktisk putter den selv i munnen;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...