Gå til innhold

nå er jeg lei av å være dårli...:(

Anbefalte innlegg

håper håper at dette gir seg om et par uker...for dette er jo bare heit jævlig...allllt kommer opp..og jeg skal fra dags dato...ALDRI ALDRI ALDRI spise pølse med brød mere. fysj å fysj...noen som er bedre eller dåligere ( sånn som meg ) ?

Fortsetter under...

jeg er også skikkelig dårlig! sykemeldt fra jobb å veksler mellom å ligge på sofaen og i sengen hele dagen. får skikkelig dårlig samvittighet for er jo nå det er viktig å spise sunt, få frisk luft og trene... forstår ikke hvordan jeg skal få det til jeg! kjøpte postafen tab mot kvalme på apoteket i går, men hjelper ikke i det hele tatt:-(

du..er det de reise syke tabelettene? jeg fikk høre at det var forsket en del på de og bruk undersvangerskap og det var funnet en del foster skade pga bruk av dem. så jeg tørr ikke bruke de mere.

ja det er de ja.. snakket med de på apoteket og legen og alle mente de var veldig greie å bruke..hm står at det ikke er dokumentert noen fosterskader i pakningsvedlegget. hvem har du hørt det fra?

Annonse

ei som ha prata med kvinneklinikken. og fikk beskje der at den eneste medisinen de anbefalte av afipran..mot svangerskaps kvalme..for det var den eneste som var trygg..og som ikke hadde noen innvirkninger på fosteret...men nå har ikke jeg snakka med dem selv. men hun er ei god venninne av meg..så jeg vet ikke...skal søke litt på nette...har de tabelettene selv ser du..og de funka fint..den dagen jeg bruke de...men slutta så snart jeg fikk høre det der. mulg at det ikke stemmer asså..men....

Hvis du leser i felleskatalogen ( tror du finner den på felleskatalogen.no) så står det føgende:

Graviditet: fordelene ved bruk av preparatet under svangerskapet bør vurderes i forhold til mulig risiko. Bør kun ordineres i laveste dose over kortest mulig tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...