Gå til innhold

Jeg har fått kjøpt lekegrind!! :o)


-carina-

Anbefalte innlegg

Satt jo her og skrev dette innlegget mitt i går om at jeg tenkte på å kjøpe lekegrind... Men akkurat den grinda jeg har sett på er så skrekkelig dyr. Kom jo på at jeg kunne ta en liten titt inn på Finn. Og jammen var jeg heldig! Så i morgen kommer en mann kjørende fra Arendal med "ny" lekegrind til meg, "bare" 900 kroner... :o)

 

Så nå blir det grind på Karsten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis...ja tror det lønner seg å begynne litt tidlig med grind hvis du skal bruke det. Lett for at de ikke vil være der hvis ikke. Vi bruker den litt til jenten nå, på det øverste hakket. Hun ligger litt å leker der, sov der tidligere. Vi har og en uro hengene på den, en sånn som går rundt med lyd. Den er pop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gartulerer! Tror det er kjempekjekt å begynne tidlig. Jeg satte opp vår sent i går kveld og Emma lå der ca 10min som en testkjøring i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan finne mye rart på Finn. Kjøpte barnevogna vår der også, jeg. Ikke det at vi ikke hadde råd til ny vogn. Men alle "erfarne" mødre sa til meg at man som regel angret på barnevognkjøpet sitt. Man visste liksom ikke hva man ville ha før man hadde prøvd en stund... Så da syntes vi det var kjekt med brukt, vi, så kunne vi prøve litt først. Det endte faktisk opp med at vi er så fornøyd, så vi kommer ikke til å bytte enda.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...