Gå til innhold

Emma Ljunga Sport Combi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også sett på denne vogna, men vet egentlig lite om den! Er helt i startfasen av "barnevognletingen". Vet du hva den koster opprinnelig? Får jo selvsagt ikke oppgitt veiledende pris på noen av produsentenes sider... :(

Skrevet

Tror den lå på 5000 ettersom jeg forstod i de nye fargene.

Skrevet

velg heller duo combi. bagen er så smal

Skrevet

Sport Combien til Emmaljunga er forferderlig tung!

Greit nok når gutten er nyfødt, og det er sommer med mindre klær og utstyr nede i bagen.

Bare tenk på at du også skal bruke den når det blir høst og vinter...

Bra trening, men det blir forferdlig slitsomt i lengden.

Emmaljunga har en fantastisk god og lett vogn i City Cross, der du kan komplementere med City bag til nyfødt, hard eller myk bag nede i sportsvognen.

Vi skulle egentlig ha Sport Combi, men ombestemte oss raskt da vi var i butikken og prøvetrillet den!

Heldigvis kan vi ikke alle være enige om hva som er den beste vognen:-)

Skrevet

Jeg har også sett på denne vogna=) men er ikke så langt på vei ennå så har ikke tenkt til å begynne å handle så tidlig.

Men som jeg vet koster vogna 6790,- som ny, med nye farger! dyrt, men hvis vogna er bra så! d er i hvert fall prisen her i tr.heim.

skal velge kombi uansett jeg, fordi jeg ikke orker å bære på en STOR duobag... synes dessuten at kombivognene er penere enn duovognene. men d er jo en smaksak=)

Skrevet

Ka nå eg ikke har fått med meg?

Maria m.spire : Hvor skal du bære en "STOR" duobag henne? (Synes ikke citybagen var så stor jeg) Er det slik at vi kommer til å bære barnet rundt i citybagen? Skal vi ikke trille?

Skrevet

Jeg for min del har tre trapper jeg skal opp! så etter jeg har trilla tur, må jeg nesten ta med meg bagen inn!

Har ikke løfta på citybagen jeg...så kan ikke uttale meg om den..men de duobagene jeg har løfta på er mye tyngre enn kombibagene. duo edge er tung synes jeg, samme gjelder simo duo! Min mening, og den kommer jeg til å fortsette å ha=)

Skrevet

He he, jeg lever i min lille boble jeg. Kom ikke på at noen har trapper de skal opp og ned fra :) Trodde du mente at det var vanlig å bære barnet rundt i bagen i butikker og slik. Det høres litt tungt ut :) Så at det var en noen vogner som hadde sånn bærehåndtak, akkurat slik bilsetene har. Det virka jo litt enkelt hvis en må bære mye på bagen.

Skrevet

Duobagen som hører til duovognene til emmaljunga er tunge å bære på, men city bagen veier vel ikke så mye mer enn 3-4 kg. den er ikke så stor heller.

har "prøvebært" i våre trapper noen ganger.

Naboene tror vel det har klikka fullstendig for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...