Gå til innhold

proteiner i urinen..... se her!!!! Flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor idag, er i uke 32 nå.... og jeg har hatt spor av proteiner i urinen de siste 3 gangene. nå idag var jeg gått opp til 1+. det er kjipt. har vært endel hoven i kroppen siden det begynte.

Som hun sa så var det noen som kunne ha det ( hvorfor visste de ikke ). Blodtrykket mitt var lavt og bra, 100/60.... men hvis det ble sånn at jeg hovner opp igjen... som jeg jevnlig gjør... så skal jeg ringe med en gang. da blir jeg sendt inn på sykehuset. J******* braaa...

ikke noe jeg ble så fornøyd over nei.

NOEN FLERE??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg...

er det noen som har det sånn???

ingen?????

eller er det mange, vanlig, bagatell??????

Skrevet

Så lenge blodtrykket ditt er fint så er det vel et godt tegn? lykke til.

Skrevet

tror ikke du trenger å bekymre deg så mye så lenge blodtrykket er i orden, du føler deg ok og du ikke er for hoven. Husk at en vanlig urinprøve ikke er helt representativt for urinen i blæra pga forurensninger fra skjeden

Skrevet

Det med proteiner i urinen i sammenheng med høyt blodtrykk og ødemer (vann i kroppen) kan jo være tegn på svangerskapsforgiftning. Siden du fortsatt har lavt blodtrykk bør du ikke være bekymret engående dette, men jordmoren din har rett i at du bør kontakte sykehuset dersom du skulle få mye ødemer. Da jeg fikk svangerskapsforgiftning i slutten av forrige svangerskap hadde jeg vel +2 eller 3 i proteiner, BT på 145/105 (tror jeg) og +2 i ødemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...