lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 var hos jordmor idag, er i uke 32 nå.... og jeg har hatt spor av proteiner i urinen de siste 3 gangene. nå idag var jeg gått opp til 1+. det er kjipt. har vært endel hoven i kroppen siden det begynte. Som hun sa så var det noen som kunne ha det ( hvorfor visste de ikke ). Blodtrykket mitt var lavt og bra, 100/60.... men hvis det ble sånn at jeg hovner opp igjen... som jeg jevnlig gjør... så skal jeg ringe med en gang. da blir jeg sendt inn på sykehuset. J******* braaa... ikke noe jeg ble så fornøyd over nei. NOEN FLERE??????
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2007 dytter litt jeg... er det noen som har det sånn??? ingen????? eller er det mange, vanlig, bagatell??????
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Så lenge blodtrykket ditt er fint så er det vel et godt tegn? lykke til.
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 tror ikke du trenger å bekymre deg så mye så lenge blodtrykket er i orden, du føler deg ok og du ikke er for hoven. Husk at en vanlig urinprøve ikke er helt representativt for urinen i blæra pga forurensninger fra skjeden
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Det med proteiner i urinen i sammenheng med høyt blodtrykk og ødemer (vann i kroppen) kan jo være tegn på svangerskapsforgiftning. Siden du fortsatt har lavt blodtrykk bør du ikke være bekymret engående dette, men jordmoren din har rett i at du bør kontakte sykehuset dersom du skulle få mye ødemer. Da jeg fikk svangerskapsforgiftning i slutten av forrige svangerskap hadde jeg vel +2 eller 3 i proteiner, BT på 145/105 (tror jeg) og +2 i ødemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå