Gå til innhold

mørk utflod?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det noen av dere som har hatt litt mørk utflod? jeg er 7 uker på vei og igår og idag har jeg hatt nioen dråpermed mørkebrun utflod, det er bare littegranne og ikke noe blod. leste en plass at det er ganske vanlig, og at man ikke bør bli bekymret visst det ikke er blod sammen med utfloden. noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg har hatt brun uflod i over 1mnd! Bare bittelitt hver dag!

Har vært veldig bekymret selv om alle har sagt til meg at det er helt normalt... Va på innvendig ul på mandag og da så jeg spiren min bevege seg+at hjerte slo!!! Alt var i sjønneste orden!! Legen sa det var veldig normalt med brun uflod! Så bare slapp av du!

(Dersom du sko få smerter eller friskt blod ville jeg ha kontaktet lege)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for råkoselig svar :-) nå slapper jeg av ihvertfall :-) så lenge det ikke er blod eller smerter er det håp :-) satser på at alt går bra! er du langt på vei? :-) du får også ha lykke til så mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Jeg er 9+4på vei! Godt å endelig slappe litt av og bare nyde tiden!

Igjen...Lykke til videre!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff, jeg er snart 7 uker på vei og syntes de siste 5 ukene til alt begynner å bli mer sikkert er uendelig lange :-P skulle ønske jeg kunne sovet ca 1 mnd nå så tida går fortere :-)

men håper at alt kommer til å gå bra:-)

 

Du får en skikkelig koselig kvell videre :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...