Floppetiflopp & Heffalompen Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Nå begynner jeg å bli frustrert over det dårlige utvalget av vognposer her i by'n!!!!! Og som student har jeg ikke råd til å bruke et par tusen på en god vognpose. Har derfor kikket litt på nettet og funnet ut at jeg skal prøve å sy min egen pose. Kan umulig bli så dyrt med materialer. Lurer derfor på om det er noen som kan gi meg ca. målene på en VOKSI-pose (eller tilsvarende pose)... Det hadde vært supert! Ønske meg lykke til!
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Har prøvd en voksipose ( kjøpte den brukt) 2 ganger og måtte selge den. Det var vanskelig med knitting og ungen vil ligge fri . Har kjøpt med en Kaiser lammeskinnpose og ganske fornøyd med den( bruker som pose, liggeunderlag på gulvet, soveunderlag i senga) Jeg kan måle den hvis du vil. ( den er ganske enkel). Anbefaler deg å se på finn.no. Der går å skaffe en fin pose og ikke så dyrt. Jeg tenker hvis du skal sy en pose, må du kjøpe deg ordntlig stoff , som beregnet for babyer( ikke fleece, som er brannfalig og syntetisk, babyen kan bli klam i den...).
Tonita Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Hvis det er voksi-pose du vil ha så kan du jo prøve å få kjøpe en brukt. Da slipper du nok unna med halv pris, sikkert mindre. Blir kanskje nesten like billig som å sy selv
JADDAjada Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 jeg gikk inn på voksiposen sin hjemmeside og smugtitta på videoen, da ser du hvordan du kan gjøre det det gjorde jeg, og har nå sydd en pose m dyne og fleece for 200,- he deter bare å bruke en vosendyne, klippe og sy trekk over, og feste til bånd eller borrelås!
Floppetiflopp & Heffalompen Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2007 Sydde en selv på lørdags ettermiddag. Fant noen bilder på nettet. Kjøpte materialer for ca. 360 kr, og nå er den fiks ferdig og kjempeflott for mitt lille gull. http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/467420 Takk for alle tips!
JADDAjada Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 hei så fin, helt lik min enkelt sant, forstår ikke hvorfor den voksi er så dyr...ja ja
Heddamamma Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Oj, den var kjempe fin! Hva er målene på posen? Må sy en sånn en jeg og..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 så utrolig fin den var! :-) hvorfor i alle dager bruke mange tusen på en voksipose liksom, det er jeg helt enig i - selv om jeg har gjort det! hehe! tips til neste bebi uansett, hvis jeg greier å sy da! :-) du kjøpte dundyne for voksne? og vanlig stoff som du sydde trekk av? dette har jeg så lyst til å prøve! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå