Gå til innhold

Har noen målene på VOKSI-posen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli frustrert over det dårlige utvalget av vognposer her i by'n!!!!! Og som student har jeg ikke råd til å bruke et par tusen på en god vognpose. Har derfor kikket litt på nettet og funnet ut at jeg skal prøve å sy min egen pose. Kan umulig bli så dyrt med materialer. Lurer derfor på om det er noen som kan gi meg ca. målene på en VOKSI-pose (eller tilsvarende pose)... Det hadde vært supert!

Ønske meg lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd en voksipose ( kjøpte den brukt) 2 ganger og måtte selge den. Det var vanskelig med knitting og ungen vil ligge fri :). Har kjøpt med en Kaiser lammeskinnpose og ganske fornøyd med den( bruker som pose, liggeunderlag på gulvet, soveunderlag i senga) Jeg kan måle den hvis du vil. ( den er ganske enkel). Anbefaler deg å se på finn.no. Der går å skaffe en fin pose og ikke så dyrt. Jeg tenker hvis du skal sy en pose, må du kjøpe deg ordntlig stoff , som beregnet for babyer( ikke fleece, som er brannfalig og syntetisk, babyen kan bli klam i den...).

Skrevet

Hvis det er voksi-pose du vil ha så kan du jo prøve å få kjøpe en brukt. Da slipper du nok unna med halv pris, sikkert mindre. Blir kanskje nesten like billig som å sy selv :)

Skrevet

jeg gikk inn på voksiposen sin hjemmeside

og smugtitta på videoen, da ser du hvordan du kan gjøre det

det gjorde jeg, og har nå sydd en pose m dyne og fleece for 200,- he

deter bare å bruke en vosendyne, klippe og sy trekk over, og feste til bånd eller borrelås!

Skrevet

hei

så fin, helt lik min :)

enkelt sant, forstår ikke hvorfor den voksi er så dyr...ja ja

Skrevet

Oj, den var kjempe fin! Hva er målene på posen? Må sy en sånn en jeg og..

Skrevet

så utrolig fin den var! :-)

hvorfor i alle dager bruke mange tusen på en voksipose liksom, det er jeg helt enig i - selv om jeg har gjort det! hehe!

tips til neste bebi uansett, hvis jeg greier å sy da! :-)

du kjøpte dundyne for voksne?

og vanlig stoff som du sydde trekk av?

dette har jeg så lyst til å prøve! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...