Gå til innhold

M-82


AMINE

Anbefalte innlegg

Hei. Såg bildet av dere i avisa i dag.. Fint:-)

Så at dere er fra samme plass som oss:-)

Jeg tror også at jeg var russ samtidig som samboeren din.. På Steinkjer? i 2000. kan det stemme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :)

Tusen takk.. :)

 

Hvordan kjente du oss igjen? Var d navnet til Malin ?

Min samboer er fra sparbu og gikk vidregående på steinkjer,så d kan vel kanskje stemme at dere var russ samtidig ja:)

 

Hvor på heimdal bor dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først var det navnet jeg kjente igjen, så så jeg bilde av deg inne på albumet ditt, og syntes det var noe kjent med samboeren din..

Da jeg så navnet i avisa igjen kobla jeg:-)

Vi bor på Ringvål. Enn dere?

 

Arti da. Malin er vel 2 dager eldre enn Emre Amadeus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :-)

 

Vi bor i nyveilia:)

 

Var dere på barsel eller hotellet ?

Vi var på barsel siden Malin ble født 3 uker for tidlig og veide 40gram under gjennomsnittet..Hadde d supert der,en flott gjeng som jobber der synes vi..

Stemmer at Malin er 2 dager gamlere enn Emre Amadeus ja..

Er d ditt første barn ?

 

Samboern min var usikker på hvem du var siden han ikke visste etternavnet ditt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også på barsel p.g.a et lite opphold på intensiven. Trivdes godt der vi også, men dro hjem etter tre dager da.

Emre Amadeus er mitt tredie barn. Har ei datter på snart 9 og en sønn på 3 fra før.

 

Det er ikke sikkert samboeren din vet hvem jeg er uansett.

Jeg er 2 år gamlere enn han, og gikk nede på torp-bygget, og han opp på steinkjer.

 

Men jeg var med på russerevyen da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi vel på barsel samtidig.. Vi reiste hjem mandagen!

D er vel travelt med 3 unger?

 

Her strever vi med å få Malin Johanne til å sove i egen seng,hun sover mye i vognbaggen og vuggen..

Skal bynne å legge henne i sengen på dagtid nå,sånn at hun blir mere vant til den. Vi har soverommet nede,så d blir litt rart å ikke ha henne sovende i stuen.

 

Er Emre Amadeus snill ?

 

Ser du tenker på babysvømming,d gjør jeg også. Malin elsker å bade,så jeg tror hun ville ha trivdes på babysvømming:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi var sikkert på barsel samtidig. Var mest inne på rommet jeg da..

Emre Amadeus har begynt å ligge i egen seng. For ca 2 uker siden. Legger han i ti tiden, og da sover han til ca tre-fire. Da får han pupp igjen. Men da skal han IKKE tilbake til sengen sin, og må ligge sammen med meg. Men han sover til åtte-ni da..

Men på dagen vil han ikke sove i senga, vi prøver og prøver til ingen nytte. Aller helst i armene, eller i korga på stua..

 

Litt mer travelt med tre nå ja, men det har gått over all forventning. De to største er kjempesnille med lillebror, og Emre Amadeus er såpass rolig, så da går det greit..

 

Jeg skal begynne på babysvømming enten i morgen eller på mandag på husebybadet. Det blir spennende. Var på babysvøming med de to største også, og de hadde kjempeutbytte av det altså:-) Det er kjempekoselig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...