Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja tiden går i grunn ganske fort...

håper jeg slipper mer utredning...om jeg ikke slipper unna så håper jeg at det går fort...

kommer til å bli mer enn nok venting alikevel..

vet jo at alle må vente...men føler meg bare så innmari utålmodig...

Annonse

Siden det er avklart dårlig sædkvalitet kan det godt hende at du slipper mere utredning.Håper for din del at dere fort er i gang.

Jeg ville nok sett på Tromsø som et godt alternativ..Er en koselig by også,har bodd der selv...C";)

har du :)

såvidt vært innom tromsø et par ganger jeg også...men liksom ikke fått sett så mye av byen..

leste litt på hjemmsiden til sykehuset...

det står at de senere år har ca 30% blitt gravide etter tilbakeførte egg hos oss.....

høres ikke det litt "dårlig" ut????

Etter som jeg har forstått skal det være like gode odds hos alle de offentlige,men det jeg synes er spennende med Tromsø er at de vist nok driver litt ala langtidsoddling...altså lar de befruktede eggene utvikle seg lengre før de settes inn...

Men jeg anbefaler deg en titt på fub sine sider.

www.fub.no

Der kan du finne mere opplysninger og kanskje komme i kontakt med mange med erfaringer derifra C";)

Er jo litt greiere å snakke med de som "vet" og har "erfart",og ikke bare oss som tror..

*smiler*

Hilsen

Heisann Mysill

Vi har vært i Tromsø. Skal også ha og har hatt ICSI, så vi er forsåvidt i samme situasjon. Hadde et forsøk i august/september, men jeg ble overstimulert og eggene sluttet å dele seg. Så forsøket ble avbrutt, skal nå i gang med neste. Begynner med spray den 30. januar og har skiftet sprøytemedisin. Håper selvfølgelig på bedre resultat denne gang.

IVF-avdelingen er en liten intim avdeling, jormødre, leger og gynekologer er utrolig hyggelige. Ventetiden er ikke lang, jeg har kommet med begge gangene jeg har ringt inn mensturasjon. Det er også like stor sjans for at det skal bli et vellykket forsøk som andre plasser.

Hotellene som du kan velge mellom er også bra, regner med du må være der siden du ikke bor der allerede. Vi bodde på Amalie Hotell (som er et trivelig hotell midt i byen, men frokost, vaffler om ettermiddagen og kvelds:))

Har snakket med dem på IVF-avd i forbindelse med neste forsøk, og de gledet seg til å se oss igjen:) De er altså kjempe trivelige..

Det er nok Icsi dere må ha, pga svømmerne til samboern din. Tror ikke det er forskjell på om man tar vanlig eller icsi hvis en ser på hvor stor sjans det er for vellykket graviditet.

Jeg/vi har i hvertfall et kjempe godt inntrykk av Tromsø, tross overstimulering(som etterfulgte med innlegging på sykehus etter det avbrutte forsøket ++). Vil bare ønske deg lykke til:) Men hadde vært artig å høre om du valgte Tromsø:)

Hei hei. Jeg bor i Tromsø og har gjennomgått en kjempe vellykket ivf beh her! Vi hadde vanlig ivf forsøk som klaffa på 1:) Så no har vi en liten gutt som snart skal feire 1års dagen sin:) Vet vi var kjempe heldi. Fikk satt inn 2 egg, men fikk 1, kanskje like greit egentlig....Ihvertfall så er dem veldig flinke her i Tromsø, å jordmødrene er veldig sympatiske. Ventetiden er kjempe kort i tillegg. Lykke til:)

Annonse

hei Isig og alle andre.

Jeg er akkurat kommet til tromsø og er i gang med 1 forsøk der oppe. Jeg måtte vente et stk tid før vi ble godkjent. De virker også svært hyggelige. Jeg er ellers ikke kjent her i byen i det hele tatt og rotet fælt nede i byen i dag for å finne frem. Vi bor nå på tromsø camping og her er det flott og bare en kjapp liten kjøretur så er du på UNN.

:)

ha en flott kveld jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...