2barns mamma i juli-08?? Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Har kommet meg for øret at sånn sikkerhetsnett for å ha over bag'en din i baksete ikke lenger er godtkjent!!! Flere som har fått med seg dette??
På'n igjen! Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Det har jeg ikke hørt noe om, men har lest at de ikke lenger anbefaler bag og sikkerhetsnett, men sete til nyfødte også. Trodde det var best for babyen å ligge, men det siste er visstnok at det beste er å sitte, dog bare for korte perioder. Flere som har peiling på dette? Har jo ingen erfaring selv..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Sikkerhetsnett er fortsatt godkjent,men det er visst noen typer de ikke anbefaler, for folk bruker dem feil. Folk har visst ikke peiling på hvordan de bruker dem,så det blir risikabelt om de skulle kræsje, derfor:)Hadde det med min første og skal ha det nå oxo.
mayaya Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Det står feks på dreamibagen at den er godkjent for bruk av nett, men det anbefaes jo ikke fordet.. Uansett om bagen skulle stå i setet etter en krasj, har jo bebisen fått seg en kraftig smell mot siden inni bagen da... De forflytter seg vesentlig mindre hvis de sitter i sete med belte på. Så derfor går det mot at man skal bruke sete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå