Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har to dager igjen med sprøyter nå ( gonal F 150 IE ) . Både i går og i dag har jeg hatt skikklige stikkesmerter i " eggstokkene " eller den nedre del av magen.. og masse luftsmerter... Andre som har opplevd det samme ?? er så fryktelig redd for å bli overstimulert.., men dosen min er jo ganske lav føler jeg..

Skal på 1 UL kontroll på fredag nå... og forhåpentligvis uttak innsetting i neste uke..

Noen fler i samme båt ??

Bekymret

Fortsetter under...

Hei du, vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg men kan jo si hvordan jeg hadde det da jeg var stikker... Merket veldig godt at det skjedde noe der nede, gjorde vondt da jeg satte meg ned og når jeg reiste meg opp. Hadde også endel luft i magen! Vet ikke så mye om overstimmulering...

Hvis du er urolig kan du jo ta en telefon til sykehuset i morgen!

Lykke til!

Hei !

Jeg hadde også skikkelig vondt i magen på ene siden min de siste to dagene med sprøyter før egguttak. Det var nesten som kramper innimellom. Ringte til sykehuset og fikk komme inn til en ekstra ultralyd. Jeg var heldigvis ikke overstimulert, men den ene eggstokken var veldig forstørret. Det var der jeg hadde alle eggene mine også, så det var sikkert derfor det ble så stort press. Bare ett egg på den andre. Vi får håpe du ikke er overstimulert du heller. Ville bare si at det går likevel an å ha vondt på grunn av alle eggposene.

Mother 77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...