Gå til innhold

Har så mye vondt i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18 uker og har så mye kynnere og andre vonde smerter i magen. føler jeg har press hele tiden. Er det flere som har det sånn??? Kan det være fordi jeg er 4 gangs fødende???Tør jo nesten ikke røre på meg. Føler jeg begynner å blø hele tiden. Smertene går utover i korsryggen også. Det er ikke menssmerter, men mer pressmerter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg satte meg ned med datamaskinen nå sukket jeg høyt og sa til mannen min: "at jeg skal ha vondt i magen HVER dag da...!"

Jeg er 3gangs gravid og føler jeg også har mye vondt i magen, alt fra knip, til et press nederst som om blæra er altfor full og sprenger..

Vondt i magen har jeg hatt i alle svangerskapene, men det er mere denne gangen, og kynnerene er flere og mer intense så tidlig også.

Legen sier jeg må hvile nok, men ellers er det alltid variasjoner fra svangerskap til svangerskap, hjertelyden er fin, og alt var bra på UL forrige uke.

Ikke mye til forklaring på magesmertene dine her, men det er jo en trøst at vi er flere.

Skrevet

Sånn har jeg også det til tider, spesiellt idag! Skikkelig press i magen. Og akkurat det synes ikke jeg noe om da. Blir litt bekymra da. Men der er visst vanlig har jeg forstått?!

Jeg var jo til legen idag også, men å huske å spørre om akkurat det, nei det glemte jeg jo. Enda jeg satt på venterommet med skikkelig "press" i magen. jaja.. er litt bedre nå da enn hva jeg har vært hele dagen. Men når det bli slikt, og det varer så lenge så blir det så ubehagelig..og litt småbekymra.

Skrevet

Hei dere..

Her kjenner jeg meg så utrolig godt igjen..

Konstante "smerter" og "press" over det hele og kynnere hele tiden.

Selv ved å ta det helt med ro og sitte rolig på sofaen kommer disse kraftige "takene" med jevne mellomrom.. Å gå turer er helt håpløst, er ute i max 15 min så må jeg finne et toalett for jeg tisser nesten i buksa.. Svært ofte får jeg en stikkende smerte på høyre side av magen, noe som jeg tror har med at blæra sprenger. Slitsomt å sitte slik i kollektivtraffikken og bli redd..

Mener det har hjulpet litt å redusere arbeidstiden og forsøke å la stresset med at arbeidsgiver ikke har funnet avlastning til meg ennå ikke slå meg helt ut.. De har jo tross alt vist lenge nå at jeg er gravid, men at jeg skulle ha så mye vondter denne gangen er totalt ulikt med hva jeg husker fra de to andre svangerskapene.. Greit nok at jeg er 13 år eldre, men er jo i fin form og sprek ellers så normal..

Vel, har jo time hos legen i neste uke så vi får se hva han sier da..

Drømte i natt at de la meg med magebelte for å registrere kynnerne og finne ut om noe er galt.. Her er det sikkert bare bekymringene som gir utslag i drømmene, for samtidig drømte jeg at jeg vasket alle barneklærne og fikset soverommet slik at vi får plass til barnesengen..

Bare 4 timer til hjemme nå så skal jeg tusle ned på jobb en tur..Ha en strålende dag alle gravide damer..

Skrevet

*hive meg på her*

La ut en tråd isted på skravle om det samme..

Auuuu:(

Vært med JM igår, snakka med føden idag:O(18+2)

Skal til legen etterpå... Kjedelig når det skal være slik, men får bare vente og se hvordan det blir da..

Godt å se jeg ikke er alene...

Skrevet

jag har det åsså slik, spesiely i går.. og det vartr hele ettermiddagen men plutselig før jeg skulle legge meg kjente jeg at hele babyen svingte seg rundt å la seg i en annen stilling så ble alt bedre

i dag kjenner jeg ikke press så det er vel bare at den ligger litt forkjært eller noe... beroliga meg med det i går kveld i hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...