kristine26 Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Flere som har det sånn?Redd det ikke er noe liv i det som er der inne. Skal på ultralyd i morgen kveld....veldig spent!!Er 14+5 da.
Lillegullet130707 Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har det akkurat likedan!!! Det eneste er at jeg har en bitteliten kul på magen da, ellers føler jeg meg som før... Jeg er 13+4 i dag. Du skal se at UL går helt fint i morgen!!!! ;o) Lykke til, krysser fingrer for deg!
LiseKristin Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Jeg føler det akkurat likedan! Skal til legen i morgen og høre om jeg kan bli henvist til jordmor så hun kan sjekke etter hjertelyd. Skal ikke på UL før i februar og klarer ikke vente så lenge på å høre at det virkelig er noe der.
♥ McQueen♥ Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Jeg føler det akkurat som deg. Er 16+3 og føler ikke at jeg er gravid i det hele tatt.. Har vært å hørt hjertelyden to ganger og da var alt bare bra, men er så redd jeg.. Blødde litt i dagtidlig da jeg sto opp. Sluttet nesten med en gang, men likevel. Ringte legen og fikk time fredag... Men det er såååååååå lenge til... Tenk om han ikkje finner hjertelyden... Skal ikke på ul før 2 feb. Virker som en evighet til.. Har bestilt hjertelydsmonitor i dag, orker ikke gå sånn å bekymre meg... Håper jeg får den snart..
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Eg hadde det også slik etter at kvalmen forsvann, då forsvann liksom alle symptoma også. Men det tek seg opp att når du byrjar kjenne spark, og UL er jo eit høgdepunkt. Det hjelp også at magen blir meire og meire tydeleg, ikkje berre oppblåst eller litt tjukk (sjølv om det ser ut som gravidkul så kjem sjølve gravidkulen seinare, og då merkar du at det er ein gravidkul!)
kristine26 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2007 Det var godt å høre :)Hvor får man kjøpt hjertemonitor?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Akkurat et sånt innlegg kommer med jevne mellomrom her inne. Det er ganske vanlig å ikke føle seg gravid. Husker at jeg selv var kjempebekymret rundt uke 15. Er nå i uke 23, og må si at jeg fortsatt ikke føler meg spesielt gravid. Men nå kjenner jeg jo liv da, og har vært på UL og har fått mage, så gravid er jeg :-)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Ikke jeg heller! Kjenner ikke noe som helst til det. Jeg er ca 12 uker på vei. I jula kjente jeg litt stikkende smærter i magen, men nå er det INGENTING. Skal til legen 1. februar. Håper på å få høre hjertelyd da. Jeg har ikke ul før 23/2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå