Kristin* Skrevet 17. januar 2007 #1 Del Skrevet 17. januar 2007 Juhhhhhhu!!!!!!!!!!!! Tok testen nå nettopp, skulle hatt mensen i dag ( snakk om å ikke klare å vente da...) Og snakk om å ikke klare å holde det hemmelig!!! Har ikke fortalt det til noen andre enn dere ennå. Kommer til å si det til søstra mi, men ingen andre foreløpig. Ehh, må vel legge til att jeg er bare 14 dager på vei..... Nå er jeg SÅ glad :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 17. januar 2007 #2 Del Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer så mye og lykke til med den lille i magen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 17. januar 2007 #3 Del Skrevet 17. januar 2007 gratulerer!!! Det er jo kjempegode nyheter!! Kan fortelle at jeg måtte teste tre dager før jeg skulle hatt mens jeg da...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. januar 2007 #4 Del Skrevet 17. januar 2007 Da blir det klemmer og gratulasjoner på deg fra meg her inne også ;o) Kos deg masse (unødvendig å si når jeg tenker meg om, hehe)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 18. januar 2007 #5 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer så mye!) Håper du får et flott svangerskap! Lykke til!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 18. januar 2007 #6 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer så mye!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 18. januar 2007 Takk for dobbel dose med gratulasjoner!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 18. januar 2007 #8 Del Skrevet 18. januar 2007 Grattis =) Og velkommen i "klubben" hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 18. januar 2007 #9 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer så mye, kjempe kjekt. Ja eg hadde ikke klart å vente en dag etter at eg hadde gått over tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 18. januar 2007 #10 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer så kjempemye!! *en liten smule misunnelig ja, hihi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå