Gjest Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Han fiser så mye for tida og jeg lurer på hva det kan komme av? Han vil ikke ha poteter så her går det i pasta og ris. Kan det være det?? Det lukter som om han skulle ha bæsja, men så var det bare en fis hehe. Han plages av luft om natta også virker det som....han sutrer i hvertfall og så smeller det i bleia. Flere med barn som har luft? Er det vanlig når de begynner å få mat de ikke har smakt før? Men det er jo lenge siden han har fått noe nytt nå, så jeg skjønner ikke hvor lenge det skal holde på.. Tenker med gru på hvis vi skal ta tbanen og han fiser så mye, herregud stakkars de andre passasjerene!!;o)
Monstermamma Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Vi har det også akkurat sånn! Lille søte jenta mi (18 mnd) og så lukter hun noe så grusomt!!! Ofte er jeg helt sikker på at hun har bæsjet, men når vi kommer på badet så er det bare falsk alarm! Hun hadde kolikk da hun var baby, så jeg har bare tenkt at tarmene hennes jobber på høygir!
Expat Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Noen får det av fruktsukker. Forsøk å kutte det helt i noen dager, så ser du fort om det er det! (les på pakkene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå