Gå til innhold

Ikke ta mine navn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere venner og bekjente som skal ha barn i samme tidsrom som meg. Er livredd for at noen av dem skal få først å ta et av de navnene jeg har lyst å bruke på min baby...

Men hva skal man gjøre? Vanskelig å offentliggjøre noe navn når man ikke vet kjønn, så vil jeg heller ikke være låst til ett navn i fall det ikke passer så godt til babyen når den kommer. Huff! Håper jeg får først!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan det er!

Jeg hadde en venninne (som jeg ikke orker trynet på lenger) som holdt på å stjele navnet som jeg hadde sagt til henne at jeg ville kalle barnet mitt om det ble en gutt. Enda hun visste hvor mye det navnet betydde for meg. Stygt gjort. Men det overrasker meg ikke, for den dama er bare ond! Orker ikke ha kontakt med henne lenger. (Ikke bare pga dette, er mange andre værre ting som har hendt!)

Hun venter heldigvis jente, har termin i april tror jeg, mens jeg har i juli.

Skrevet

Hei dere.

Jeg har også bekymra meg litt for akkurat det. Men har funnet ut at vi bestemte oss for hva vi skulle kalle barna våre for lenge siden, så det kommer vi til å gjøre uansett. Jeg har vært litt taktisk å fortalt ALLE vi kjenner hva vi skal kalle den vesle gutten vår allerede. SÅ vi kaller han bare ved navn. Hvis hun som venter en måned før meg velger å bruke guttenavnet vårt vet alle at vi skal kalle han det.

Skrevet

Det er jo greit nok det, men hadde hun venninnen din som venter en mnd før deg valgt samme navn som deg, så hadde det vært dårlig gjort, er du ikke enig...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...