Gå til innhold

hjelp, --mensenlingdenes i dag?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvor langt er du på vei da?det er veldig vanlig å blø rundt uke 4-5, da egget fester seg...men det er heller ikke uvanlig å blø senere heller, viss det var rent blo uten klummper s, og uten betydelige smerter i magen,tror jeg at du kan ta det med ro, da er det antageligvis bare slimhinnene dine blodet kommer fra, men vis du føler for å kontakte lege kan du gjøre det, ihverfall ringe å snakke med han.lykke til;)

Jeg har også hatt et par småblødninger, men jordmoren min sier at det er helt normalt. Under svangerskapet får man veldig skjøre slimhinner, noe som gjør at man har lettere for å blø nedentil (kanskje spesielt etter samleie). Det samme gjelder neseblod og blod fra tannkjøtt når du pusser tennene.

Men hvis blodet var mørkt, så er det kanskje lurt å dra for å sjekke, for det betyr at det ikke er ferskt blod. Kanskje er det lurt for deg å dra til legen likevel, bare for å få bekreftet at det ikke er noe galt? En måned er lang tid å gå å bekymre seg på. Alt er nok sikkert helt ok med den lille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...