Gå til innhold

Sitter og ser på "gamle" bilder...


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Det er litt morsomt å legge merke til, men på juli og august bildene så sover Emma stort sett på hvert eneste bilde... Men deretter er det ikke et sovebilde. Bare ulike action bilder og hun er veldig opptatt av kameraet.. Og for en utrolig utvikling hun har vært igjennom.. Har endret seg såå mye :) Jeg synes nå at det er helt fantastisk å tenke på at for et år siden så var hun liksom ikke "virkelig", men i dag så er hun en helt egen person... Livet er nå egentlig ganske fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja helt utrolig å se tilbake. Hun var så liten og tynn...og lå bare der. Nå ligger hun der svært lite. Netsen litt trist å se på de bildene, føler ikke jeg nøt det maximalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh, nå måtte jeg gå gjennom alle bildene jeg har på data'n også...

 

Hun var jo så liiiiten jo.. Men nå har hun blitt så stor!!! Lyst på liten til snart jeg altså :) hehe, men vente litt til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker alle sa til meg at jeg måtte passe på å nyte tiden. Og jeg syntes at jeg var veldig flink til å nyte, jeg "stresset" ikke med at han absolutt skulle bli større. Men nå når jeg tenker tilbake så kunne jeg kanskje vært enda flinkere til å nyte tiden... Så på nestemann blir jeg nok enda flinkere til å ta vare på øyeblikkene!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...