Gå til innhold

Spurte han rett ut jeg

Anbefalte innlegg

Og sa at hvis du tuller med meg så er du en tulling. Svaret jeg fikk er at han ikke vil ha barn i denne leiligheten, noe jeg kan forstå. Da jeg spurte om når vi skulle flytte, tenkte det ikke blei før jeg er ferdig med studiet om 1,5år. Da sa han at når de er ferdig å bygge her flytter vi, for da er det litt finere her og prisen stiger sikkert:) Så sa han at det godt kunne skje før jeg var ferdig utdanna. Da er det ikke sikkert jeg må vente så lenge alikevel!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7829582-spurte-han-rett-ut-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldiggris. Jeg veit at vi kvinner er de som vi ha barn og sånn, men mennene er ofte veldig opptatt av at de skal ha et bra hus før de får barn. Av og til føler jeg at de bare sier det der med hus, fast jobb, god økonomi osv som et slags skalkesjul for at de ikke vil ha barn eller i alle fall er livredde for at det skal skje? hmmmm....

Ja, det er nok en fordel og ha litt større plass. Det gledlige er at jeg slipper å kvitte meg med pus, hvis vi får hus. ( hehe rima!) Da kan han jo være ute og bæsje der! Slutta på pilla nå da, så det får bli dong her fremover! Så slipper jeg å tenke på at sykusen er på tur i alle fall..

Annonse

Bra du ser det positive i det! Det hjelper som regel bra :=)

Jeg aner ikke hva vi skal gjøre jeg. Vi har blitt enige om å ikke begynne på noe prev, men om det betyr kondom, det vet jeg ikke. Vi mistet nylig MA i uke 13, så vi har ikke kommet så langt enda :=)

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...