oo00oo Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Erfaring med Be safe izi sleep bilsete for spedbarn? Er det gjort noen tester på denne stolen?? Hva med babysafe plus isofix? Begge er fra Britax
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 vi har izi sleep bilstolen, og er veldig fornøyde med det i grunnen.... det er upraktisk og tungt og digert å ta med seg rundtomkring, men vi har valgt det fordi trygg traffikk sier det er det beste, og fordi vi syns at bilstoler er til å ha i bilen. men det finnes flere seter som er lettere å ta med seg. :-) Lykke til.
oo00oo Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 Hva med når du skal i butikken f.eks er det veldig krunglete å ta den med da? Sitter babyen godt eller "synker" den sammen?? Vi kjører mye og langt (3-5 timer til familie).
Happy Ignorant Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Vi har izisleep og er kjempefornøyd. Hadde problemer med oppjustering av selene, men etter nye studier av bruksanvisningen viste det seg å være veldig enkelt(ammetåka gjør det håpløst å forstå noe av bruksanvisninger..!). Selv om setet er stort og tungt, har sovefunksjonen reddet meg i flere situasjoner hvor jeg har vært uten barnevakt. Har slept det med meg både til lege og tannlege, bare å vippe litt så sover han. Men utgangspunktet for å kjøpe setet var sikkerheten! HTS-setene er veldig gode på sikkerhet.
Happy Ignorant Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Åja, de sitter veldig bra i setet, synker ikke sammen!
mammmamia ** Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Britax Babysafe Plus er best i test, sammen med Maxi Cosi Cabrio, HTS Izi Sleep er ikke testet enda, men helt sikkert et godt sete, men veldig tungt og rælete... Ville absolutt gått for Babysafe plus av disse to :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå