Gå til innhold

Tror jeg passer her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to tenåringsbarn og hadde egentlig trodd jeg i en alder av 42 var over den alderen hvor det var aktuelt med flere. Ett lite "uhell" for noen måneder siden snudde opp ned på det. Først ble jeg engstelig, men så fant jeg ut at det aldri har passet så bra som nå:o) Jeg har nettopp avsluttet ny utdanning, har fast jobb, vi har to flotte gutter, god plass, tid og overskudd. Så uten at jeg vil påstå at vi prøver så hardt, er jeg spent hver IKM og følger med her inne. Her er det mange flotte damer som jeg ønsker all svanger lykke! Tror jeg melder meg forsiktig inn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen !

Og lykke til med prøvingen !

Her finner du mange flotte damer,som du kan dele både oppturer og nedturer med C";)

Klem fra

Skrevet

Velkommen skal du være :-) Det høres kjempekoselig ut med en liten attpåklatt! Det er ikke alltid det hjelper å prøve veldig hardt, så kanskje du lykkes fort som tar det litt avslappet! Lykke til i alle fall!

Skrevet

Velkommen i klubben!

Hyggelig at det er flere som har store barn fra før, som nå ønsker å starte på nytt igjen. Har selv barn på 15,5, 12 og snart 9 år. Syns jeg er helt sprø som orker å starte på nytt, men når tanken først hadde fått festet seg har jeg blitt kjempe-gira!

Lykke til!

Skrevet

Takk for varm velkomst :o)

Håper å bli godt kjent med dere, og at vi snart vandrer over til "gamle gravide" sammen!

Skrevet

Javisst passer du her..... og velkommen skal du være!

Ser at vi også har litt lik historie. Er på samme alder som deg, har 3 tenåringer og det var også et "uhell" at jeg havnet som prøver i min alder. Det er rart hvor fort vi venner oss til tanken og forandrer innstillinga vår. Nå forstår jeg jo at det passer KJEMPEFINT med en liten baby (he he, hadde ikke trodd det for et år siden for å si det sånn).

Selv er jeg i ny jobb pga denne prøvinga. Hadde en nattvakt-stilling som jeg trivdes kjempegodt i men siden jeg hadde to spontanaborter siden slutten av sept (nattjobb øker visst sjansen for spontanaborter med 50 %) har jeg fått omplassering innen kommunen. Ja ja, hva gjør man ikke?

Ønsker deg lykke til og rask overgang til "gravid i moden alder"!

Koselig med nye!

Skrevet

Velkommen Cosima! Lykke til med attpåklattprosjektet, håper du lykkes fort og greit. Har selv barn på 9 og 13, og en liten attpåklatt er drømmen her også.

Skrevet

Hjertelig velkommen. Dette er et hyggelig sted å være, selv om de fleste av oss ønsker et kort opphold.

Lykke til!

Skrevet

Artig at det finnes flere som er i samme situasjon. Følte meg litt sær og gal som ville starte på nytt igjen, det er godt å ikke være alene :o)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei Cosima!

Nei, du ikke alene! Jeg er også 42 år, har to "voksne" barn og er klar for å starte på nytt igjen. Mange vil nok betegne meg som "gal", men jeg er klar som bare det!

Lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...