Gå til innhold

Vanskelig å finne klær til meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk en tur til kjøpesentra i dag. Tittet i butikkene etter nye topper og sånn. Jeg er 14 uker på vei og har gått opp ca 6-7 kg. Har en liten kul nederst der fosteret er, men problemet er bilringen! Den er sånn i veien!! Finner ingen topper/jumprer som den skjules i samtidig som den lille kulen min nederst skal fremheves.. Alt kommer frem og det er bare sååå stygt! Prøver mye forskjellige typer modeller og stofftyper altså, skal jeg opp noen størrelser ekstra så blir det for stort over skuldrene igjen. Lette både i mamma-avdelinga, xl-avdelinga og vanlig-avdelinga for sikkerhetsskyld. Bruker ca strø 44 til vanlig, bare for å indikere hvor stor jeg er.

Men fant ei bukse da.. i mamma-avdelinga. Den er strechy og har høyt liv uten at den har det store posete tøystykket foran. Kjempefin!!

Er bare et syteinnnlegg dette altså.. regner med at problemet løses når magen jevnes ut og bil èn stor kul alt i alt. Men det tar jo kanskje en måned eller to til det..

Flere som lider akkurat NÅ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia:)

ja,du må ikke snakke....fy for ett problem det skal være med de klærne og bilringene...hihi;)

eg har det problemet at vi ikke har lindex,kapahl,h&m osv her kor eg bor...kun lene v,cubus,vero moda....så det er ikke så lett...men det eg har gjort er å ha kjøpt meg sånn maxi sloggitruser og den er ganske høy i livet og da ser magen "samla"ut;)

god var de å ha på seg og...hihi;)

eg bruker 46-48 i klær....

vil ha stooooooooooor hard mage no:)))))))))))))))

er 13+3 i dag,og har gått ned 1 kg siden eg ble gravid....sukk:)))))

klemmmmm:)))))))))))))))

Skrevet

Det er heilt forferdelig å vere "mellom" klesstørrelsar - dei vanlege kleda passar ikkje lengre, og mammakleda er litt for store (i alle fall det tøystykket på magen). Ikkje lurt å kjøpe for mange mammakle i byrjinga i alle fall, for du veks nok ut av dei.

Skrevet

Foreslår å kjøpe topper med empireliv, de som går inn under brystet og har "mye stoff" under. Da synes ikke "bilringene", og magen ser veldig gravid ut :-) Behagelige å ha på, for de strammer ikke. Samt, kan også bruke dem etter at du har vært gravid.

Skrevet

uff har akkurat det samme problemet...å har slanke lår og sånn,e kun at i har litt mage..sliter også med klær..så blir mine joggebukser.men ska nedover te oslo i februar så får shoppe litt da:-)

Skrevet

har bare unngått å gå i butikker jeg.. trenger egentlig topper som passer, men orker bare ikke enda..

når ingenting passer!

Men fikk to ammetopper av min mor, de er jo laget for å ha plass til litt bilringer i, så det passet fint:) Men jeg prøver å kle meg så det ikke syns så mye enda jeg da, selvom magen er så oppblåst at det begynner å bli vanskelig.. har offisielt bare "Lagt på meg litt" fordi puppene har vokst og sånn også.. (studerer, og har ikke sagt noe til noen i klassen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...