Gå til innhold

Noen erfaring med digital CB test?


ander75

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurer, har forventet mens i dag og har mange gravid symptomer. Litt forvirret fordi jeg har så lange sykluser etter hormonspiral (42 dager) men det stikker i bryster og i livmor og har også fått masse tykk utflod.

 

Jeg tok en digital CB i dag som viste "inte/ ikke gravid", men når jeg tok ut innstikkspinnen så så jeg en ekstra (utrolig svak..om i det hele tatt... kanskje bare i min fantasi??) blå strek.

 

Lurer på hvor følsom den digitale er..? Noen som vet?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den streken er alltid der på de digitale. Det står at man aldri skal "tyde" disse strekene. Står det ikke gravid stemmer nok det....

Gjorde i alle fall det på meg, og jeg og hadde den streken der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt den hele tiden..den er 99% sikker, legen min sa at den er sikrere enn den de har på legekontoret..

Den blå treken er altid der...

Du kan stole på den, men du skal vite at den kan vise negativ selv om du kansje er gravid...men da er det bare vente noen dager.. så når cb digital viser gravid, da er du gravid...)

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok dagen før ikm og det sto gravid, tok den gamle også for sikkerhet skyld der tok det litt lendre tid for et svakt bått kryss kom frem. Fikk tatt blodprøve samme dag som viste hcg 74. 3 dager senere tok jeg den gode gamle og da kom ett knall blått kryss frem med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...