Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Både jeg og datteren min på 8 måneder. Lei av drittvær. Sitter inne hele dagen og har ingen venninner som har barn! Kjenner lite til byen; noen som har tips om hva vi kan gjøre for å aktivisere oss her i Stavanger. Vil så gjerne at hun skal komme i kontakt med andre barn. Kjenner jeg begynner å bli smådeppa av å ikke fylle dagene med noe
Sigbeth Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 sjekk om det er babysang i en kirke i nærheten. Evt noe lignende. Anbefales. Og man kan også gå på babysvømming på dagtid! Spør på helsestasjonen om det er en barselgruppe du kan komme inn i
mamma:) Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Kanskje det er en åpen barnehage i nærheten? Babysang er kjempekos også Sikkert noen småbarnstreff i Stavanger. Ta kontakt med helsestasjonen, så får du nok noen tips. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Inviter til - eller gå på - DIB-treff på en kafe eller lekeplass!! Treffer jevnlig andre på slike treff her i Bergen, og kan virkelig anbefale det for å komme i kontakt med "likesinnede"
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Bbaysang i kjelleren på IMIKIRKEN ved stavanger idrettshall klokka elleve imorgen. Kjempegøy for de små. Er den åpne barnehagen som driver dette,så etterpå kan en sette seg inn i oppholdsrommet og kose seg og slå av en prat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå