Gå til innhold

Det stikker.

♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger stikker det i operasjonsområdet. Det er over 4 mnd siden nå. Kjenner fortsatt nummenhet også. Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nå tatt keisersnitt nr to, og det stikker, men så er det jo ikke mange dagene siden..

Første keisersnitt tok jeg for ganske nøyaktig tre år siden. Det stakk ikke så lenge, men jeg er fortsatt nummen "nedenfor" arret. Spurte på sykehuset denne gangen om det, og fikk til svar at det sannsynligvis ville omme seg igjen, men det kunne ta mange år..

Skrevet

Det er over 6 mnd siden ks og det stikker enda innimellom, men ikke så gale som det gjorde i begynnelsen da. Har hørt at det skal være et tegn på at såret gror. Føler den nummenheten fremdeles jeg også.

Skrevet

Hadde litt stikkinger rundt samme tid. Er nok nervene som begynner å fungere igjen : )

Skrevet

Såret er ikke helt grodd før nesten 1 år. Bør derfor ikke bli gravid så fort hvis en må ha ks fordi de åpner det samme såret. Hadde mitt første ks for 4 år siden og det stakk i perioder og et område var uten følelse. Hadde mitt 2. ks for 3 mnd siden og hevelsen har først nå gått ned pga infeksjon- det var noe dritt å ha!!

Skrevet

Det stikker hos meg også. Det er ni uker siden ks. Er også nummen. Mamma tok ks da jeg ble født for snart 28 år siden, og ifølge henne er det fortsatt deler av magen som er nesten uten følelse.

Skrevet

stikker her. 6 mnd siden. merker det spsielt ved stress eller mye tung løft o.l. + trening

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...