Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Ser at mange svarer på det om å legge på seg. Det var ikke det som var temaet... Men RASK VEKTØKNING!!! Altså å legge mye på seg på kort tid... Skjønner jo så klart at det er vanlig og normalt og individuelt hvor mye man legger på seg. Men jeg syntes bare det gikk litt fort i svingene her nå... Lurte bare på om det var noen andre som opplevde det samme. Å ha en lav vektøkning i begynnelsen for så å "eksplodere" ?? Hilsen Hovedinnleggeren!
fox`y Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 er bare 15 uker jeg da..men raste opp i vekt i starten.er allerede opp 8 kg så lurer på hvordan dette kommer til å bli..la på meg 19 kg me 1 mann....
**My little Miss drama and I** Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Ja jeg la ikke på meg noen nesten frem til uke 24 ca 2 kg ,etter det var det 8 kg på en uke ca:-(.. skal snart på kontroll igjenn så håper det har roet seg :-)..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Sist gang jeg var gravid gikk jeg opp et par små kilo til uke 32, deretter bare rant kiloene innover meg - vet ikke hva som skjedde, men den totale vektoppgangen var mye større enn 2 kilo. =P
litjpia77 Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Hei! Tror mange misforstå innlegget ditt lengre nede... Jeg har lagt på meg i ca samme fart som du. Fram til uke 19-20 hadde jeg bare lagt på meg 1 kg. Og i løpet av julen og etter nyttår har jeg lagt på meg 4 kg til! Er nå 23+2. For min del så har jeg den siste måneden fått tilbake litt matlyst, som sikkert har noe med vektøkningen å gjøre.
Skilpadden Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 I forrige sv.skap la gikk jeg ned 3 kg i første trimester. I andre trimester gikk jeg opp 13 (så det var 10 mer enn utgangspunktet). I siste trimester la jeg på meg 14. På slutten var det en kilo i uka!!!!
Nonesin Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Jeg gikk vel opp tre kilo før ordinær ul i slutten av uke 18. Men nå er jeg i uke 27 og har nesten gått opp ti kilo. De kom over natta omtrent også roet det seg igjen. Venter tvillinger da...så forventer at det blir mange kilo til slutt=)
jua 10.12.05 Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har gått opp mye fort ca 7 kg og er i uke 14. Snakket med legen om vekten idag han sa at det var en fin vekt øking for meg. Spurte hva det kom av at jeg gikk så fort opp, venter nr 3 og har vært likt de 2 andre gangene. Han sa at det kom av hormoner og at jeg ikke trengte å bekymre meg for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå