Gå til innhold

Moms hos babyjungle.nl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei tenkte kanskje bestille en TFK joggster III på babyjungle, noen som har erfaring med det? Er prisene som står inkludert moms? Og hva er så den nederlandske momsen på mye?

Vil gjerne høre om positive og negative opplevelser med babyjungle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den nederlandske momsen blir trukket i fra når du trykke på at du er i fra norge.

Den norske momse,er vel det en får regning fra på tollpost?Den var ihvertfall på 921 kr.

Kjempefornøyd med å handle derifra.Hadde vogna på 1 uke.Hadde fått den tidligere og,men jeg visste ikke at jeg måtte ringe tollpost og bestille hjemkjøring...

Skrevet

Takker for svar:)

Men det er de prisene som står på nettsiden da, og så betalte du 921,- ekstra? Det hørtes flott ut!

Skrevet

jepp,det stemmer.Tok vel ca 4 uker før jeg fikk regninga i fra tollpost på de 921 kronene.

Skrevet

toll/moms for varen inn i norge er på 25% av kjøpesummen(frakt ikke medregnet)

Skrevet

Kostet hjemkjøringa noe ekstra, eller er det inkl. i de 60 euroene som frakten koster?

Fikk du beskjed når vogna hadde kommet til TollPost?

Skrevet

jeg bestilte på tirsdag (igår) og da var vogna uten moms 310 euro. Da kommer det i tillegg norsk moms. Kan si deg hva min kom på:

Vogn 310 euro

softbag 71 euro

Regntrekk 21 euro

pumpe 9 euro

410 euro kom alt dette + når varen kommer til Norge kommer jeg til å måtte betale 25 % av 410 euro som utgjør ca 950 kr.

Med frakt betalte jeg 470 euro = 3900 kr.

Det vil si at vogna, bag, regntrekk og pumpe kommer på ca 5000 kr innkludert frakt og norsk moms. Det spørs hva du skal ha av utstyr ved siden av selve vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...