gullungene 01 og 06 Skrevet 18. januar 2007 #51 Skrevet 18. januar 2007 min lille boikotter nestle selv han. brekker seg og kaster opp me en gang han får en skje me nestle. vil bare ha hipp, men det er der ikke det største utvalget på noen plass her. mega har 3 forskjellige fra 6 mnd.
monztah Skrevet 18. januar 2007 #52 Skrevet 18. januar 2007 Kan vel godt si ifra på butikken du handler på. Her hos oss er det bare Nestle på nærbutikken, og aaaaltfor langt til nærmeste butikk som fører Hipp og Småfolk. Så derfor går det i Nestle her, og jeg kan ikke si jeg har så mye overskudd til å sjekke hvor alle andre produkter i husholdningen kommer fra...
missy mamma til jonatan Skrevet 18. januar 2007 #54 Skrevet 18. januar 2007 hipp og småfolk er no bedre synest eg. sånn dessertglass fra nestel. er jo så forferdelig surt og det er ikke hipp sin. liker hipp. men har ikke bil og det er ganske langt til nærmeste butikk som har hipp. så hamstrer når eg først er på ica maxi der de selger hipp. synest nesten de selger mer hipp og sånt enn nestle. men kan hende eg ser feil. men men Boikotter nestle
ukjent Skrevet 18. januar 2007 #56 Skrevet 18. januar 2007 OBS mente Nestlé! Hvorfor kjøpe barnematen deres når det fins så mange andre alternativer, iallefall for oss som bor i større byer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå