Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skrev en historie her om søstra mi som opplevde at ex'en hennes fikk barn ikke mange år etter at de slo opp mens typen hennes ikke ville det.

http://www.barnimagen.com/forum/thread/7770910

Jeg har også en ex som jeg var sammen med i over 4 år. Han har alltid vært glad i barn. Han pleide å være med meg når jeg satt barnevakt for div barn og tok til og med fri fra jobben for å være med meg på jobb i barnehagen en dag! Da søstra mi fikk barn var nesten det første han sa da vi kom ut fra sykehuset at vi også burde få "en sånn en". Ofte pleide han å stryke meg over magen og si: her skal barna våre bo. Og sånne ting. Hadde jeg ikke vært så ung hadde vi sikkert fått barn sammen, men jeg følte alltid at jeg ikke var heeeelt klar. Jeg visste jo ikke at vi skulle slå opp da jeg var 24.

Min nye type er altså 4 år yngre enn x'en og sier eller mener ikke slike ting.

I sommer fikk ex'en min barn med sin nye samboer. Vi er temmelig gode venner fortsatt og jeg fikk hilse på babyen da jeg var i Oslo i sommer da hun var 1 mdn gammel og har sett henne en del ganger etter dette. Det rare er at jeg er absolutt ikke sjalu på hverken han eller henne på noen måte. At han har fått barn unner jeg ham så mye, han elsker den lille jenta over alt. Jeg hadde trodd at jeg kom til å synes det var vanskelig, men jeg har mye større "sjalusiproblemer" når nære venninner får barn.

Er jeg litt rar?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7828408-n%C3%A5r-exen-f%C3%A5r-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det synes jeg ikke...

Du har jo ikke de samme følelsene overfor exen enn venner... Det blir noe helt annet... Vennene er vel noen du er mest sammen med enn exen din, hvis jeg ikke tar helt feil her, eller??

Men jeg har sånn jeg og... Ang venninna mi... Hun er nå 3 mnd på vei og magen begynner å synes... Vill også ha en sånn...

*klemme*

Jeg ser ikke ex'en så ofte. Han bor jo i Oslo og så er det jo litt merkelig om vi skulle hengt sammen hele tida, he he.

Jeg unner venninna mi som akkurat fikk unge det så veldig for de prøvde leeenge før den satt. Men, hun er 20 og jeg snart 27 og hun har en liten nydelig tulle og jeg en kjæreste som får panikkøyne ved ord som begynner på b...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...