Gjest Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 jeg bor i gudbransdalen og ønsker å føde på lillehammer sykehus... Hører det er mange som ikke får føde der de først hadde håpet. Hvor lang tid i forveien bør man søke om fødeplass på lillehammer sykehus, noen som vet???
Micca81 Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Hei! Når har du termin? Jeg har også tenkt å føde på Lillehammer, men har ikke søkt.... Regnet egentlig med at det gikk av seg selv, men der tok jeg vel feil da.....
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 hei jeg skal også føde på lillehammer:) når har dere termin? jeg hører egenltig til gjøvik komune, men fødte også sist på lillehammer.
*panama* med to søte små Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Jeg også;o) Kommer det ikke papirer i posten etterhvert da tro? Mener og huske at det gjorde det sist gang...
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 hei når ca da panama? vært på ul på lillehammer også?
Nå har jeg tre gull;-)! Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Kan ikke huske at jeg søkte om det sist jeg, men er det her du har vært på ul? Da er du sikkert inne i systemet allerede og står automatisk der. Har aldri hørt om at der er for fullt sånn at de nekter noen å føde der. Vet jeg fikk et skriv sist om ønsker ved fødsel osv, men tror ikke det kom før et par måneder før termin
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Trodde ikke man måtte søke på Lillehammer jeg. Ihvertfall gjorde jeg ikke det sist. Men nå bor jeg i Lhmr kommune da.. Kan hende det har noe med saken å gjøre. Snakk med jordmoren din neste gang du skal til henne du, hun vet helt sikkert. Når har du termin da?
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Jeg var på ul der 28. Des men glemte å spørre om det... Jeg bor i vågå i oppland så det er ikke så veldig mange andre steder og velge mellom... og har jo veldig lyst til å føde på lilleh. sykehus... Har hørt at det er veldig bra sted å føde. Har også hørt at jordmor ordner dette automatisk men det vet jeg ikke sikkert, skal spørre henne når jeg skal dit neste gang ja c",) jeg har termin den 2. juni... Flere som skal ha rundt denne tiden eller??
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 hei kanskje du var hos jormor som er mammaen min? hun driver med ul hun er foresten jordmor og mormor self til min gutt på 3 år og skal ta i mot neste mann også jeg har termin 30 juni følge ul så blir nok litt etter deg. lykke til videre
*panama* med to søte små Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har termin 26 juni;o) Skal på ul den 25 jan,gleeeeder meg!!!!!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 åh spennende:) lykke til.kanskje vi kommer inn likt jeg skal ikke på ul før lørdag den 27 januar. spennende skal du vite kjønn?
*panama* med to søte små Skrevet 18. januar 2007 #12 Skrevet 18. januar 2007 Jeg vil vite ja;o) Du også?
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #14 Skrevet 18. januar 2007 ja kansje det var mamman din jeg var hos ja, hun var kjempe trivelig!!! vi ville vite kjønn og hun leita iherdig etter å finne det... Fikk først tatt 2 bilder, men hun syntes de ble litt dårlige, så vi gikk ut, jeg drakk litt kalt vann og rørte litt på meg. Så fikk vi komme inn igjen å se en gang til, prøvde å få bedre bilder men lillemann var ikke særlig fotogen... viss du får samme jordmor som meg panama kan du glede deg kjempe masse!!!
*panama* med to søte små Skrevet 18. januar 2007 #15 Skrevet 18. januar 2007 Jeg hadde ei med mørkt kort hår og briller første gangen,hun var sååå koslig..(Nå kan det hende det er mange der med mørkt kort hår og briller da men....) Håper å få henne da;o) Du var fra Vågå ikke sant? Kjenner mange fra Vågå jeg;o)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. januar 2007 #16 Skrevet 18. januar 2007 høres ut som min mamma:) utrolig koselig dame som er flink med Ul apparatwet, er kun 2 andre som gjør d der,så tror nok d var henne. hun er svensk... koselig:) lykke til videre
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. januar 2007 #17 Skrevet 18. januar 2007 jupp mørkt kort hår det er min mamma.) annika heter hun
*panama* med to søte små Skrevet 18. januar 2007 #18 Skrevet 18. januar 2007 Så morro!Da har du en hyggelig(og flink) mamma;o) Takk for det..Lykke til du også;o)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #19 Skrevet 18. januar 2007 Gjør du det ja, er så rart med det c".) Hvor bor du da panama??
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. januar 2007 #20 Skrevet 18. januar 2007 jupp stolt av henne:) hun skal få bli min jordmor denne gangen også... betryggende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå