Gå til innhold

Jeg fortalte typen om forumet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hjemme fra skolen i dag og skulle egentlig gått på tur opp Fløien, men det regner så fælt så jeg orka ikke. Jeg møtte typen på bystasjonen og på bussen på vei hjem sa jeg at jeg hadde funnet et forum på nettet som heter noe sånt som "når du er klar for å bli gravid, men mannen/typen din ikke er det". Han så skjevt på meg og sa: du skulle ha gått på tur.

Det var den reaksjonen ja. Er ikke sikker på om han mente det humoristisk (får håpe det), men han får et sånt blikk når jeg snakker om sånne ting som sier: jeg hører at du snakker om det, men jeg vil ikke høre.

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt hva du mener... Skikkelig dritt...

Men jeg måtte le litte grann da.. hehe (sorry)

Men her rister sambo på hode og går... rekker ikke å si bab...y før han er gått.. Hva om jeg liksom hadde funnet en utvei da... Noe som ville hjulpet på økonomien for eksempel.. Hrmff...

*klemme deg*

Skrevet

He he, ja jeg ser humoren:)

*klem tilbkae*

Skrevet

Blir så lei meg hver gang... Ser på gutten min så blir jeg glad igjen... hihi... Har en fordel jeg da...

Klem

Skrevet

Hehe!

Jeg har fortalt min om alle forumene jeg er inne på. Han sitter ofte å titter når jeg er innom han også. Nå har han endelig forstått hvor viktig barn er for meg. Det kom helt av seg selv. Men som sagt før, vi har nettopp mistet i 13. uke og han vil vente litt. Jeg kan ikke annet enn å si at jeg skjønner han også :=)

Men jeg er opptimistisk og håper vi må vente altfor lenge!

Det samme håper jeg med dere andre, så vi kan slå følge over i en terminklubb :=)

Ha en fin dag, jenter!

Klem!

Ps, takk for at dere er her! Jeg aner ikke alltid hva jeg skulle gjort uten dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...